حق با الغرافه است؛ دخالت های بی جای کمیته اخلاق
کمیته اخلاق از مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه الغرافه قطر دعوت کرده سه شنبه در این کمیته حاضر شود اما قطری ها مخالفت این اتفاق هستند.

مخالفت الغرافه با آمدن مهدی طارمی به ایران

طبق برنامه مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس باید روز سه شنبه در کمیته اخلاق حضور یابد و به ابهامات موجود در پرونده شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه پاسخ بدهذ؛ اما باشگاه الغرافه قطر اجازه حضور این بازیکن در این کمیته را نمی دهد.

باشگاه الغرافه قطر بیان کرد که فیفا مرجع صلاحیت دار پرونده مهدی طارمی بوده  و این نهاد قانونی رای خود را صادر کرده است. براین اساس دیگر نیازی به حضور طارمی در کمیته اخلاق نیست.

از این جای ماجرا به بعد، قطعا حق با باشگاه الغرافه است. طارمی تخلف کرده و 4 ماه هم محروم شده است. باقی ماجرا، داستان سازی است و نباید به آن توجه کرد. در دنیای حرفه ای، به یک تخلف یک بار رسیدگی می کنند و این طور نیست که پشت سر هم دادگاه های موازی برای یک پرونده شکل بگیرد و به بررسی ابعاد آن بپردازد.

طارمی در تمام مدت محرومیتش در ایران بود و همه می دانستند که بالاخره در پرونده بازگشتش از ترکیه به تهران تخلفات زیادی صورت گرفته اما همین کمیته اخلاق یکبار نشد طارمی را دعوت کند و در مورد بازگشت بی دلیلش از ریزه اسپور آن هم پس از عقدقرارداد رسمی با آن باشگاه ترکیه ای سوالی بپرسد.

یکبار نشد کمیته اخلاق او و مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس را دعوت کند و از آنها بپرسد چرا پرسپولیس را این طور به خاک و خون کشیدید که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و اگر کمک سیاسی نمی گرفت، مجبور بود میلیاردها تومان پول بی زبان را به دلار تبدیل کرده و تقدیم ترکیه ای ها کند.
به هر حال حق با باشگاه الغرافه است. باشگاهی حرفه ای که تصمیمی حرفه ای اتخاذ کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی