افشای جزئیات جنجالی از تصادف قائدی و شاکر توسط نسیم خضری‌نژاد!
جزئیات جدیدی درباره تصادف مهدی قائدی و مرگ احمدرضا شاکر و شکایت خانواده شاکر منتشر شده است.

خانواده شاكر از راننده، پليس و بيمارستان شاكی‌اند

نسیم خضری‌نژاد مدیرعامل باشگاه آبی ماندگار، در روزهایی كه خانواده قائدی و مرحوم احمدرضا شاكر سكوت كرده‌اند، در گفت‌وگویی توضیحات شفافی درباره تصادف جنجالی دوشنبه هفته گذشته می‌دهد.

* خانم خضری‌نژاد چند روزی از فوت احمدرضا گذشته و هنوز خیلی چیزها درباره تصادف جنجالی ام‌وی‌ام مبهم است.

من از اینجا شروع كنم كه احمدرضا از باشگاه یك ماه مرخصی گرفت و رفت. می‌گفت من مشكلاتی دارم ولی وقتی من به بوشهر رفتم و مادرش را دیدم، اولین چیزی كه به من گفت این بود كه احمدرضا به شما راست نگفت، ما مشكلی نداشتیم. متوجه شدم خانواده‌‌اش برای دوری احمدرضا از حواشی تهران، او را به بوشهر فرستاده بودند.

* چرا؟

می‌خواستند بچه را از یكسری مسائل دور كنند ولی متأسفانه آنجا هم در امان نبود. چیزی كه من از شب تصادف مطلع شدم این بود كه احمدرضا در خانه عمویش بود و پلی‌استیشن بازی می‌كرد. خانواده‌‌اش هم كه در تهران بودند. قائدی دنبالش رفت و او را از خانه برد.

* رفتند به تماشای فوتبال ساحلی؟

بازی فوتبال ساحلی كه ساعت 8 شب تمام شد. من می‌توانم تماشای فوتبال ساحلی را رد كنم. فكر نمی‌كنم این موضوع صحت داشته باشد.

* پس كجا بودند؟

فقط می‌دانم جای دیگری بودند كه در راه بازگشت، متأسفانه بین دو ماشین ‌ام‌وی‌ام و پرادو كورس افتاد.

* دقیق‌تر توضیح می‌دهید؟

تا جایی كه من متوجه شدم، در صحنه تصادف یك پرادو از عقب به ماشین ‌ام‌وی‌ام می‌خورد. احمدرضا در بیمارستان دقایقی به هوش می‌‌آید و چیزهایی تعریف می‌كند، یعنی قبل از اینكه از بین ما برود. ظاهراً آقای قائدی كه طبق كروكی پلیس پشت فرمان بوده، از ترس یا برای شوخی، لحظه‌ای ترمز می‌زند. سرعت پرادو هم خیلی زیاد بوده و از پشت به ‌ام‌وی‌ام می‌خورد. قائدی هم چون تجربه نداشته، نمی‌تواند ماشین را كنترل كند و به حاشیه جاده می‌رود و چپ می‌كند.

* راننده پرادو را گرفته‌اند؟

فعلاً كه راننده پرادویی وجود ندارد.

* بعد از تصادف چه اتفاقی می‌افتد؟ این بحث‌هایی كه درباره تماس دیرهنگام با پلیس می‌كنند، صحت دارد؟

طبق چیزهایی كه ما متوجه شدیم تصادف ساعت یك و نیم صبح اتفاق می‌افتد ولی طبق گزارش پلیس كه خانواده احمدرضا هم آن را دیده‌اند، ساعت 6:06 دقیقه صبح به آنها اطلاع داده‌اند. در این فاصله چه اتفاقی می‌افتد، ما هنوز نمی‌دانیم. در ظاهر بیمارستان كوتاهی كرده و هنوز این سؤال وجود دارد چرا به پلیس از ابتدای ورود مصدومان خبر نداده‌اند؟

* آیا احمدرضا تا صبح در اورژانس بود؟

یكی از كادر پرسنل بیمارستان به خانواده احمدرضا گفته او را با هوشیاری 8 به اورژانس رساندند. به گفته همین ‌فرد، تا ساعت 9 صبح او را با یك سرم در اورژانس نگه داشته‌اند. خانواده احمدرضا هم شاكی هستند و می‌گویند چرا به بچه‌شان رسیدگی نشده است. تا جایی كه ما متوجه شدیم چون قائدی بازیكن معروفی است همه حواسشان به او بود و توجه خاصی به احمدرضا نشد. ساعت 9 صبح تازه اولین ویزیت شاكر توسط پزشك متخصص مغز و اعصاب صورت گرفت.

* خانواده شاكر اقدامی در این زمینه خواهند كرد؟

خانواده آن مرحوم از كسی كه پشت فرمان بوده، از بیمارستان و همین‌طور از پلیس شاكی هستند. در روزهای ابتدایی مرگ احمدرضا خانواده او چون در شوك بودند گفتند رضایت می‌دهند ولی فكر می‌كنم حالا كه از شوك درآمده‌اند، جدی‌تر این مسئله را پیگیری می‌كنند. مادر او به قدری شوكه بود كه حتی در لحظه به خاك سپردن احمدرضا یك قطره اشك نریخت. او می‌گفت من با خدا معامله كردم. مگر می‌شود ما خودمان را جای مادر احمدرضا بگذاریم؟ بچه‌‌اش را داخل خاك گذاشتند. احمدرضا بازیكن ما بود و قطعاً در كنار پدر و مادرش پیگیر این ماجرا می‌شویم.

* در این بین خبری رسید كه خانواده احمدرضا از یك خانم هم شاكی هستند.

بله، متأسفانه افرادی هستند كه برای جمع كردن فالوور از مرگ یك پسر 17 ساله استفاده می‌كنند. اینها جزو پست‌ترین انسان‌ها هستند و كثیف‌ترین كارها را می‌كنند. چرا ذهنیت مردم را نسبت به پسری كه واقعاً پاك‌تر از یك گل بود، خراب می‌كنند. حق احمدرضا این نیست. من بامداد سه‌شنبه كه 90 را دیدم واقعاً اشكم درآمد. احمدرضا آرزو داشت یك روز بازی‌‌اش را در 90 نشان دهند نه خاكسپاری‌‌اش را. چرا برای معروف شدن، از مرگ او سوء‌استفاده می‌كنید؟ این غیر انسانی است.

* ظاهراً قائدی هم متوجه مرگ احمدرضا شده است.

وقتی قائدی در بیمارستان بود خواهر و مادر او به مادر احمدرضا پیامك دادند كه به مهدی گفتیم او فوت شده و سرم را كنده و سرش را به دیوار كوبیده است ولی در مصاحبه‌ای كه قبل از ترخیص و عكسی كه بعد از ترخیص از او دیدم، ناراحتی و پشیمانی را در چهره قائدی ندیدم. مگر می‌شود مهدی سه‌شنبه متوجه مرگ احمدرضا شده باشد ولی دیروز لبخند بزند و چیزی به روی خود نیاورد؟ از سویی برایم تعجب داشت كه چرا خانواده قائدی در مراسم تشییع جنازه احمدرضا حاضر نبودند. بعد از مراسم یك دقیقه آمدند و تسلیت گفتند و رفتند. این چیزها واقعاً من را متعجب كرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی