اطلاعیه فدراسیون فوتبال برای جمع آوری اطلاعات درباره فساد در فوتبال
فدراسیون فوتبال در مورد فساد در فوتبال اطلاعیه ای صادر  کرد و از هرکسی که درباره فساد در این ورزش اطلاعاتی دارد درخواست کرد که این اطلاعات را در اختیار این فدارسیون قرار دهد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد فساد در فوتبال

فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را صادر کرد.

دراین اطلاعیه این چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان وهمدردی با خانواده های داغدار اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر نمود.

موفقیت های متعدد فوتبال کشور در عرصه های مختلف ملی و بین المللی در سال 1396 مرهون زحمات همه اشخاصی است که خالصانه در حوزه های مدیریتی ، فنی ، پزشکی ، داوری و غیره در سطوح مختلف فدراسیون، سازمان لیگ، هیات های فوتبال و باشگا ها خالصانه و مجدانه تلاش کرده اند. در همین راستا، حمایت های مردم شریف ، مسولین و پیشکسوتان کشور و همراهی رسانه های گروهی، شایسته تقدیر می باشد.

در خصوص مسایل مطرح شده در روزهای اخیر نیز اگرچه مبادی مختلف، خصوصاً مجمع عمومی، هیات رییسه، بازرسی قانونی و حسابرس مستقل به اتکاء ظرفیت های قانونی موجود، نظارت کافی را بر عملکرد مدیران فدراسیون اعمال می نمایند اما در عین حال و از آنجا که پاسخگویی و مسولیت پذیری از اهم سیاست های فدراسیون می باشد لذا از کلیه پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، مدیران و سایر اشخاصی که از وقوع هرگونه تخلف احتمالی ولو کوچک و اندک ، در هر یک از بخش های فدراسیون، سازمان لیگ، هیات ها و باشگاه ها  مطلع هستند دعوت می نماید که مدارک و مستندات موجود در این خصوص را به تشخیص و صلاحدید خود، نزد هر یک از مراجع صالح و قضایی به رسیدگی، ارایه و گزارش نمایند و فدراسیون فوتبال نیز وظیفه قانونی خود می داند تا پاسخگوی جزء به جزء سوالات و گزارش های مطروحه در مراجع صالح باشد.

همچنین در صورت ارایه این گزارشات به فدراسیون فوتبال، کلیه بخش های مرتبط اعم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و حراست، موضوع مطروحه را پیگیری و رسیدگی نموده و نتیجه آن به اطلاع ذیربط خواهد رسید.

فدراسیون فوتبال با احترام کامل به افکار عمومی ملت شریف ایران و اهالی خانواده بزرگ و خدوم رسانه، به منظور حفظ آرامش فضای فوتبال کشور و تمرکز بر موفقیت تیم ملی، تا سر حد امکان از پاسخگویی رسانه ای به اظهار نظر های شخصی خودداری خواهد نمود.

در انتها، خدمات و نظرات همه دلسوزان واقعی فوتبال را ارج نهاده و استفاده از انتقادات سازنده ایشان را اولویت مهم برنامه های خود می داند .



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: سایت فدراسیون فوتبال