سرمربی جدید الهلال عربستان کیست؟
باشگاه الهلال عربستان رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی خود را برکنار کرده است و حالا بدنبال یک جانشین برای وی می باشد.

برکناری رامون دیاز از هدایت الهلال

پس از شکست مقابل استقلال ایران، باشگاه الهلال عربستان رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی خود را از کار برکنار کرد. این اتفاق پس از بالا گرفتن اختلافات بین دیاز و مدیران باشگاه و همچنین هواداران این تیم رخ داد.

برکناری دیاز در بحبوحه رقابت های آسیایی باعث شده مدیران الهلال فرصت کمی برای انتخاب جانشین وی داشته باشند. در حال حاضر رسانه های عربستانی از کازمین اولاریوی رومانیایی، سرمربی پیشین الهلال، به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت الهلال نام می برند و او را نزدیک ترین فرد به نیمکت آبی های ریاض قلمداد می کنند.

اولاریو که همین چندماه پیش از هدایت الاهلی امارات کنار رفت، در حال حاضر روزهای خاصی را می گذراند و با توجه به احتمال برکناری سرگئی ربروف از الاهلی عربستان، گزینه هدایت این تیم نیز به شمار می رود و گزینه های جذابی را پیش روی خود می بیند.

نکته جالبی که در خصوص اولاریو در صورت پیوستن به الهلال وجود دارد، این است که او فرصت رویارویی با استقلال در دومین فصل پیاپی را به دست می آورد. سرمربی رومانیایی فصل پیش با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران همگروه بود و با این تیم یک پیروزی و یک تساوی مقابل نماینده ایران کسب کرد. بدین ترتیب اگر کازمین دوباره هدایت الهلال را به عهده بگیرد، در روز بیست و هفتم فروردین ماه 97 یک بار دیگر مقابل استقلال قرار می گیرد و ماموریت جبران شکست دیدار شب گذشته را به عهده خواهد داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی