گشتن جت اختصاصی گواردیولا و اتومبیل دختر وی توسط گارد ملی اسپانیا!!
پپ گواردیولا اتفاقات عجیبی را در بازگشت به بارسلون تجربه کرده است از جمله گشتن جت اختصاصی وی و همچنین متوقف کردن اتومبیل دختر کوچک وی!

جست‌وجوی گارد ملی اسپانیا در جت گواردیولا برای یافتن رهبر استقلال طلبان!

به نظر می آید که گارد ملی اسپانیا هر کاری را برای پیدا کردن کارلس پوجدمونت، رهبر استقلال طلبان کاتالونیا انجام می دهد.

به گزارش رسانه های اسپانیایی، کاتالونیا پس از سال‌ها، چند ماه پیش توسط کارلس پوجدمونت رسما اعلام استقلال کرد و از همان زمان هم اقدامات دولت اسپانیا برای سرکوب مخالفان آغاز شد. گارد ملی به کاتالونیا فرستاده شد تا ضمن بازداشت سران مجلس، آنها را به زندان منتقل کند. همچنین درگیری هایی خشونت آمیز و خونین میان مردم و گارد ملی اسپانیا در گرفت.

یکی از افراد مشهور کاتالونیا که همواره حمایتش از استقلال این ایالت را اعلام کرده، پپ گواردیولاست که بیانیه برگزاری رفراندوم 1 اکتبر سال گذشته را نیز خود او به چند زبان زنده دنیا قرائت کرد.

امروز رادیو کاتالونیا گزارش داد که گارد ملی چندی پیش در تلاش برای پیدا کردن کارلس پوجدمونت، جت اختصاصی گواردیولا و خانواده‌اش را که از منچستر به بارسلون آمده بود را توقیف کردند و به جست و جوی آن مشغول شدند که البته چیزی هم پیدا نکردند. حتی گفته می‌شود ماموران دولت، اتومبیل دختر کوچک گواردیولا را نیز در راه رفتن به سفر متوقف کردند تا مبادا پوجدمونت از دستشان فرار کند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir