هجوم تیم های انگلیسی برای به خدمت گرفتن سامان قدوس
سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با درخشش خود در مقابل آرسنال باعث شده است که تیم های انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن وی شوند!

سامان قدوس انگلیسی ها را دستپاچه کرد!

هر چقدر خبر درباره انتقال بازیکنان ایرانی به تیم های بزرگ اروپایی شنیده بودیم و واقعیت نداشت قرار است یکباره برای سامان قدوس تبدیل به واقعیت شود. او آنقدر توانایی دارد که از تیمی نه چندان محبوب به نام اوسترشوندز در لیگ نه چندان جذاب سوئد به ستاره ای در سطح فوتبال اروپا تبدیل شود.

سامان در دیدار اخیر تیمش با آرسنال در لیگ اروپا کاری کرد کارستان، کاری که حداقل آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال تا مدت ها فراموش نمی کند. او در استادیوم خانگی آرسنال یعنی امارات دو پاس گل داد تا در نهایت تیمش دو بر یک به پیروزی برسد.

قدوس 24 ساله در مرحله گروهی لیگ اروپا و پیش از رویارویی با آرسنال موفق به زدن 4 گل و ارسال 4 پاس گل برای تیمش شده بود. فرهاد سیفچی، مدیر برنامه قدوس نیز که یکی از تماشاگران بازی اوسترشوندز برابر آرسنال بود، وجود پیشنهادایی برای این بازیکن را تایید کرد اما از افشای نام آنها سر باز زد.

پیش از این تیم هایی چون هوفنهایم و سلتاویگو نیز برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده بودند و باشگاه اوسترشوندز نیز با علم به رشد روزافزون قدوس، آماده شنیدن پیشنهادات تابستانی برای او خواهد بود.

اما بر اساس گزارش اسکای اسپورت پنج تیم لیگ برتر انگلیسی برای جذب او دست به کار شده اند. تیم های انگلیسی خواهان او نامشان مشخص نیست اما به نظر می رسد یکی از آنها ساوتهمپتون باشد. آتش بازی قدوس در استادیوم امارات این چنین باعث دستپاچگی تیم های انگلیسی شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir