جاسوسی تیم های ایران و مراکش از یکدیگر
اروی رنار، سرمربی تیم ملی مراکش یکی از دستیارانش را مامور کرد تا دیدار تیم های ملی ایران و تونس را آنالیز کند؛ کی روش نیز دقیقا چنین اقدامی را انجام داده است.

دستور سرمربی مراکش به دستیارش درباره ایران

جام جهانی 2018 روسیه از 24 خرداد با دیدار تیم ملی روسیه با عربستان سعودی آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران در گروه B با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین دیدار باید با شاگردان رِنار تقابل کند.

شاگردان کی روش که پیش از شروع جام جهانی، در صدد برگزاری اردوها و دیدارهای دوستانه هستند، قرار است 3 فرودین 1397 در ورزشگاه رادس به مصاف تیم ملی تونس بروند و اروی رنار سرمربی این تیم تصمیم گرفت تا یک نفر از اعضای کادر فنی کشورش را به تونس بفرستد تا بازی دوستانه تیم ملی این کشور برابر ایران را از نزدیک مشاهده کند.

رنار در صدد است تا اطلاعات جزئی و دقیقی از تیم ملی ایران که حریف نخست مراکش در جام جهانی است، بدست آورد و به همین دلیل قصد دارد تا پاتریک بیموله را به تونس بفرستد تا بازی ایران و این کشور را از نزدیک تماشا کند.

البته گفتنی است، کارلوس کی روش هم اوسیانو کروز را مامور کرده تا در روزهای فیفا دی ( FIFA DAY ) به ایتالیا برود و دیدار مراکش و صربستان را از نزدیک مشاهده کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir