کارلوس کی روش عامل جدید اختلاف علی دایی و علی کریمی!
به نظر می رسد علی دایی و علی کریمی نظرات کاملا متفاوتی نسبت به کارلوس کی روش دارند.

علی دایی در جبهه مقابل علی کریمی!

دل خیلی ها خوش بود که علی های فوتبال ایران در مراسم آغازین پیش از دیدار سایپا و سپیدرود رشت با هم روبوسی کرده اند و به اختلافات چندین و چند ساله شان پایان داده اند.

پس از آن روبوسی همه در وصف آشتی این دو اسطوره مقاله ها نوشتند و خوشحالی خود را نشان دادند اما آنهایی که بیشتر در رابطه با این اتفاق تامل کردند خوب می دانستند که چقدر روبوسی این دو فرمایشی و به دور از هرگونه صمیمیت و دوستی بود.

به هر حال از آن اتفاق می گذریم، در حالی که همه فکر می کردند این دو با یکدیگر آشتی کرده اند اما دوباره اتفاقی افتاده است که این دو را کاملا مقابل یکدیگر قرار داده است. همه چیز از کی روش شروع می شود. کریمی مقابل کی روش است و دایی با کی روش.

علی دایی با کی روش در مراسم روز درختکاری شرکت کرده بود و پس از این مراسم نیز هم در مصاحبه ای تمام قد از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرد و هم در پستی اینستاگرامی به تعریف و تمجید از او دست زد.

علی دایی روی این موضوع تاکید کرد که قرارداد با کی روش باید تمدید شود چرا که این مربی از معدود کسانی است که به کسی باج نمی دهد و کارش را هم به درستی انجام می دهد.

در حالی علی دایی تمام قد از کی روش حمایت می کند و با او عکس یادگاری می اندازد که در روزهای اخیر علی کریمی علیه این مربی پرتغالی قد علم کرده است.

روز گذشته نیز پس از اینکه او در کانال تلگرامی خود باز هم به این مربی کنایه شدیدی بابت تمدید قرارداد با تیم ملی فوتبال ایران و جنبه های کلان مالی آن زد.

به نظرمی رسد آب دو علی فوتبال ایران هرگز به یک جوی نمی ریزد. کی روش می تواند عامل جدیدی برای اختلاف دایی و کریمی باشد، هر چند که به نظر می رسد این دو اکنون نیز دوباره مقابل هم قرار گرفته اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir