سقوط پدیده به لیگ دسته یک به دستور فیفا!
باشگاه پدیده مشهد در صورتی که تا 28 اسفندماه جریمه خود بابت شکایت پراهیچ را پرداخت نکند، به دسته یک سقوط خواهد کرد!

پدیده در آستانه سقوط به لیگ دسته اول!

فدراسیون جهانی فوتبال در نامه ای که به باشگاه پدیده و فدراسیون ایران ارسال کرده، یاد آور شده باشگاه مشهدی تعهدات خود نسبت به ایگور پراهیچ را عملی نکرده و فرصت این باشگاه برای پرداخت بدهی ایگور پراهیچ در تاریخ 9 اسفندماه به پایان رسیده است.

فیفا در این نامه همچنین یادآور شد اگر باشگاه پدیده تا تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۸ یعنی ۲۸ اسفند ماه اقدام به پرداخت بدهی نکند، پرونده ذکر شده به یکی از اعضای کمیته‌ انضباطی فیفا ارسال می‌شود تا یک هفته‌ پس از زمان گفته شده در مورد آن تصمیم گیری شود.

طبق حکم فیفا، پدیده باید ۷۹ هزار و ۱۸۶ یورو به علاوه پنج درصد سود و همچنین ۵۳ هزار و ۱۷۲ یورو به عنوان جریمه، به این بازیکن پرداخت کند. در صورتی که باشگاه پدیده باز هم در قبال این کار کوتاهی کند، امکان کسر دوباره امتیاز از این تیم و سقوط به دسته پایین‌تر نیز وجود دارد.

با توجه به سابقه بد پدیده در عدم پرداخت بدهی کنزوویچ، به نظر می‌رسد اگر این بار نیز کم کاری از سوی پدیده‌ای‌ها رخ دهد، این تیم نیز گزینه اصلی سقوط به دسته یک خواهد بود.

این در حالی است که استعفای مدیرعامل باشگاه پدیده نیز روز گذشته پذیرفته شد و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار باشگاه مشهدی خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir