حمایت امیر قلعه نویی از کارلوس کی روش
امیر قلعه نویی سرمربی سابق تیم ملی از کارلوس کی روش حمایت  کرد و خواستار تمدید قرارداد وی شده است.

امیر قلعه نویی: کی روش به فوتبال ایران وزن داد

امیر قلعه نویی به حمایت از کارلوس کی روش پرداخته است.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره دیدار با سیرالئون حرف زد و گفت: «در دوره‌ای كه سرمربی تیم ملی بودم برای دو سال بعدمان هم بازی رزرو كرده بودیم ولی الان باید دید ما روابط‌مان با دنیا در چه سطحی است كه توقع داشته باشیم با بهتر از سیرالئون بازی كنیم».

او گفت: «در اینكه مسابقه دادن با سیرالئون كمكی به ما نمی‌كند شكی نیست ولی باید دید ما چه اندازه می‌توانیم با این مشكلات سیاسی انتظارات كادر فنی‌مان را برآورده كنیم. شاید كادر فنی روی اجبار این بازی را انتخاب كرده است».

قلعه‌نویی درباره تمدید قرارداد كی‌روش گفت: «در ممالك اروپایی و كشورهای پیشرفته دنیا بر اساس برنامه حركت می‌كنند نه نتیجه. در كتاب خاطرات كارلو آنچلوتی می‌خواندم كه به رغم نتیجه‌‌گیری در یوونتوس، رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن او را اخراج كرده‌اند ولی كاپلو را با اینكه در تیم ملی انگلیس 4 گل خورد بیرون نینداختند. برخی مدیران فوتبال، نتیجه‌گرا نیستند و معتقدند برنامه‌ای كه طراحی كرده‌اند باید به نتیجه برسد».

او از كی‌روش تشكر كرد و گفت: «كی‌روش در این 6، 7 سال برای ایران وزن بین‌المللی داشته و باید از او تقدیر كرد. الان به خوبی به بالا و پایین فوتبال ایران آشنا شده و باید از بودنش استفاده لازم را برد. وقتی برخی افراد برای رسیدن به خواسته ذهنی‌شان دست به هر كاری می‌زنند نمی‌توان در كار پیشرفت كرد ولی برای پیشرفت باید از فوتبال لذت برد و در كنارش كار هم كرد».



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی