این زن باعث لغو بازی ایران و سیرالئون می شود!
فیفا بخاطر برکناری ایشا جوهانسون که رییس فدراسیون فوتبال سیرالئون بوده است, قصد داشت که مانع بازی این تیم با ایران شود.  

 

دردسر برکناری رییس فدراسیون فوتبال سیرالئون

فیفا به دلیل اختلافات داخلی در فدراسیون فوتبال سیرالئون و برکناری رییس فدراسیون فوتبال این کشور از سوی دولت، از فدراسیون فوتبال ایران خواست که دیدار دوستانه دو کشور در تهران برگزار نشود.

بعد از این اتفاق، فدراسیون فوتبال که تمامی هزینه‌های سفر و اقامت سیرالئون به ایران را متقبل شده، مکاتبه‌ای با فیفا داشت که با توجه به حضور تیم ملی این کشور در ایران، بازی دوستانه برگزار شود.

فیفا جواب نامه ایران راه داده و تاکید کرده که این دیدار به شرطی که ایشا جوهانسون، رییس پیشین فدراسیون فوتبال سیرالئون موافقت خود را اعلام کند، برگزار می‌شود.

خانم ایشا جوهانسون که رییس فدراسیون فوتبال سیرالئون شده بود، چندی پیش از سوی دولت این کشور برکنار شد اما در مکاتبه با فیفا اعلام کرد که دولت در امور فوتبال دخالت کرده و فیفا هم ضمن به رسمیت نشناختن مدیریت فعلی این فدراسیون، جوهانسون را رییس قانونی فدراسیون فوتبال سیرالئون می‌داند.

مخالفت فیفا با برگزاری این بازی به خاطر نامه جوهانسون به فیفا است که از آن‌ها خواسته جلوی برگزاری بازی دوستانه با ایران را بگیرد. حال فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری این بازی، موافقت جوهانسون را جلب کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir