خبر خوش برای پرسپولیس: سربازی امید عالیشاه تمام شد
رییس تربیت بدنی ارتش درباره وضعیت امید عالیشاه برای بازگشت به تیم پرسپولیس گفت: امید عالیشاه چون درحال حاضر دوره خدمت سربازی‌اش در تیم تراکتورسازی به پایان رسیده هیچ مشکلی برای بازگشت به تیم پرسپولیس ندارد.

امید عالیشاه به پرسپولیس بازمی گردد

امیر سرتیپ جمشید فولادی اظهار کرد: امید عالیشاه زمانی که برای گذراندن خدمت سربازی خود وارد تیم تراکتورسازی شد چون عضو باشگاه پرسپولیس بود و نه عضو تیم ملی، نمی‌توانست عنوان سرباز قهرمان به خود اختصاص بدهد اما چون بازیکن درجه یک بود مشکلی برای گذراندن سربازی خود در باشگاه تراکتورسازی نداشت. در حال حاضر نیز خدمت سربازی او در این باشگاه به پایان رسیده و می‌تواند در صورت داشتن قرارداد با باشگاه پرسپولیس به این تیم بازگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که با وجود اتمام سربازی امید عالیشاه در تراکتورسازی این باشگاه هنوز مجوز خروج به این بازیکن جهت بازگشت به تیم پرسپولیس را نمی‌دهد، گفت: وقتی بازیکنی دوره خدمت سربازی‌اش در یک باشگاهی به اتمام می‌رسد، باشگاه موظف است برگه تسویه او را بدهد تا به تیمی که قرارداد دارد، برگردد مگر این که بازیکن اضافه خدمت داشته باشد و باشگاه اجازه خروج را تا زمان پایان اضافه خدمتش به او ندهد. به هر صورت اگر عالیشاه هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد می‌تواند بعد از دریافت برگه تسویه خود به این تیم برگردد اما اگر قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده باشد، بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

فولادی در پایان با اشاره به این که هیچ بازیکن سربازی مشکلی برای خروج از کشور ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی برای خروج هیچ یک از بازیکنان سرباز از کشور وجود ندارد و فدراسیون‌ها می‌توانند با هماهنگی کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، ورزشکاران خود را به تورنمنت‌های برون مرزی اعزام کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir