این اقدام به معنای عبور فدراسیون فوتبال از کی روش است؟
با انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر فنی تیم ملی امید, گویا فدراسیون تمایلی به مشاوره و همکاری با کی روش در این مورد ندارد.

چه کسی سرمربی تیم ملی امید می شود؟

انتخاب مدیرفنی برای تیم ملی امید تقریبا پیام روشنی داشت که کمیته فنی فوتبال قرار نیست بر مدار برنامه مورد نظر کارلوس کی روش پیش برود.

حمید استیلی بعد از حدود 3 یا 4 سال بیکاری ، یکباره مدیرفنی تیم ملی امید می شود . استیلی که پس از ناکامی مطلق با پرسپولیس دیگر روی نیمکت تیمی ننشست ، حالا یکباره با تیم امید می آید. او تقریبا در همه این سال ها بیشتر با حشمت خان مهاجرانی درباره بیزنس های اطراف فوتبال گپ می زده. علاقه ای به مدیریت ورزشی نشان داده و درحالی که سرمربی تیم ملی خیلی صریح نظرش را درباره تیم امید معلوم کرده بود ، در راس تیم امید قرار گرفته به عنوان مدیرفنی تا مشخص شود فدراسیون خواسته اینگونه نشان دهد برنامه اش سوای از الگوی کارلوس کی روش برای امیدهاست و خط شان را از هم جدا کرده اند.

اگرچه کی روش خیلی روشن اعلام کرده بود برای آن پست اگر نظرش خواسته شده باشد ، آن فرد جواد نکونام است ، آمدن استیلی به این ترکیب ، یعنی نکونام گزینه جدی مورد نظر فدراسیونی ها نیست و آنها سراغ نفری می روند که با استیلی هماهنگ تر باشد. شاید گزینه ای مثل همان علیرضا منصوریان که سابقه حذف تیم ملی امید ایران از المپیک را هم داشته است.

البته آخرین باری که تیم امید مدیرفنی داشته ، حضور مایلی کهن کنار تیم خاکپور بود که تجربه ای تلخ را در کنار هم رقم زدند و کلی حاشیه برای فوتبال ملی به وجود آورد. قبل از آن هم حضور افاضلی بالای سر وینگادا یک اتفاق فاجعه آمیز بود. حالا باید دید این انتخاب سوم با استیلی که مدت هاست دور از چرخه روز فوتبال ایران بوده ، چه آورده ای برای فوتبال ملی خواهد داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir