آخر و عاقبت بازیکن عربستانی که به زور به لالیگا فرستاده شد
بازیکن عربستانی تیم لوانته ناپدیده شده و درباره او اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد اما واضح ترین مساله در مورد او این است که تحمل زندگی در اسپانیا را ندارد.

حوصله اش سر رفت، برگشت!

سال گذشته اقدام فدراسیون فوتبال عربستان سعودی برای فرستادن چند بازیکن ملی پوش این کشور به لالیگا در ازای پرداخت پول به تیم های لالیگایی سروصدای زیادی به پا کرد. در واقع سعودی ها با این برنامه قصد دارند بازیکنانشان را برای جام جهانی آماده کنند.

اما اکنون در رابطه با یکی از بازیکنان ملی پوش عربستان که به تیم لوانته اسپانیا فرستاده شده خبر عجیبی به گوش می رسد.

روزنامه مارکا خبر داده است فهد المولد، یکی از این بازیکنان که با ترک الاتحاد به لوانته اسپانیا پیوسته بود به عربستان بازگشته و دیگر در تمرینات تیم باشگاهی خود شرکت نمی‌‌کند. المولد روز جمعه با کسب اجازه از باشگاهش به عربستان سفر کرده و از حضور در تمرینات لوانته سر باز می‌زند.

در واقع فهد المولد از زندگی در اسپانیا خسته شده بود و به اطرافیانش گفته که «حوصله اش سر می رود!». او هیچ پیشرفتی هم در یادگیری زبان اسپانیایی نداشت و امکانات ضعیف فوتبال کشورش را به شرایط فوق العاده حرفه ای فوتبال اسپانیا ترجیح می دهد.

پروژه انتقال بازیکنان عربستانی به لالیگا با شکست بزرگی روبرو شده است و فهد المولد بخشی از این شکست است. تا امروز هیچ بازیکنی از سعودی حتی یک دقیقه هم در لالیگا به میدان نرفته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir