شرط منطقی انریکه برای قبول هدایت آرسنال!
لوئیز انریکه برای درخواست مربیگری آرسنال شرطی دارد و آن هم این است که باشگاه ۲۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن در اختیارش بگذارد.

درخواست 200 میلیون پوندی لوئیز انریکه!

بعد از این که آرسن ونگر اعلام کرد در پایان فصل جاری از تیم فوتبال آرسنال خواهد رفت و نیمکت مربیگری این تیم را ترک خواهد کرد همان طور که انتظار می‎رفت گمانه‏‌زنی‎ها درباره آینده توپچی‌ها و کسی که قرار است هدایت این تیم را به عهده بگیرد آغاز شد.

یکی از اصلی‎ترین گزینه‌هایی که به این تیم نسبت داده شد لوئیز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا بود. اما روزنامه سان انگلیس اخیرا در گزارشی مدعی شده این مربی اسپانیایی برای به عهده گرفتن هدایت این تیم برای سران باشگاه شرطی دارد که در صورت پذیرفته شدن به پیشنهاد مربی‎گری در باشگاه فکر خواهد کرد.

انریکه خواسته ۲۰۰ میلیون پوند در اختیارش قرار دهند تا بتواند در بازار نقل و انتقالات خرج کرده و بازیکنان مد نظرش را برای تقویت باشگاه به خدمت گیرد.

این یعنی در برنامه‎هایی که او برای آرسنال دارد نقل و انتقالات یکی از اصلی‎ترین‌‎ها است و بازیکنان زیادی باید آماده دریافت پیشنهاد از این باشگاه و بازیکنان زیادی از این تیم هم باید منتظر اخراج باشند.

طبق ادعای روزنامه سان تنها بازیکنانی که وضعیت امن دارند الکساندر لاکازت و پیره امریک اوبامیانگ هستند و باقی وضعیتی نامشخص دارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com