توهین زشت رائفی‌پور به باقری و مهدوی‌کیا: برو دوغت رو تبلیغ کن بابا!
علی‌اکبر رائفی‌پور به کریم باقری و مهدی مهدوی کیا توهین کرده است.

توهین رائفی‌پور به باقری و مهدوی‌کیا

علی‌اکبر رائفی پور در یک سخنرانی به مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری توهین کرد.

رائفی پور در یكی از سخنرانی‌های خود درباره مهدی مهدوی‌كیا و كریم باقری گفت: یكی از آن‌ها در حال تبلیغ خمیردندان است و دهانش را بسته. یعنی لب‌ها را می‌توان با آن شست. آن یكی در حال تبلیغ ماست و دوخ است؛ ماست و دوخ، با خ! در حال خندیدن است. گفتم خب جای این‌ها را عوض می‌كردید. خمیردندان را می‌دادی دست اون، ماست و دوغ را می‌دادی دست این!

او ادامه داد: بابا این‌ها مشاور رسانه‌ای ندارند؟ این همه پول‌ها را می‌گیرند و پورشه سوار می‌شوند، ماهی دو میلیون تومان بده به یك نفر كه بیاید مشاور رسانه‌ای‌ات بشود تا شركت‌ها این طوری از شما استفاده نكنند. بعد این‌ها در حوزه‌های امنیت ملی كارشناس می‌شوند. می‌گویند كاش این قدر پول كه در سوریه و لبنان خرج كردیم را ورزشگاه می‌ساختیم. برو دوغت را تبلیغ كن بابا!


بیوگرافی کوتاه علی‌اکبر رائفی پور:

علی‌اکبر رائفی‌پور  متولد 1363، سخنران و نظریه‌پرداز ایرانی است. او به خاطر نظریه‌پردازی دربارهٔ تئوری‌های توطئه شهرت دارد  و سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد.

رائفی پور تحت عنوان «استراتژیست» به بیان برخی از دیدگاه‌ها می‌پردازد.به گفتهٔ برخی اشخاص و رسانه‌ها، ادعاها و دیدگاه‌های وی فاقد سند علمی هستند.

وی در چندسال گذشته با سخنرانی‌ها و نظریه‌پردازی‌های خویش در محافل مختلف در رابطه با شیطان‌پرستی، فراماسونری، صهیونیزم و مهدویت مواردی از این قبیل به یکی از چهره‌های شناخته شده در میان علاقه‌مندان به این مبحث مبدل گشت. وی از خود به عنوان «آنتی صهیونیست» یاد می‌کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir