شکایت از فردوسی پور و برنامه نود؛ سر فردوسی پور کلاه گذاشتند!
کریم بهرامی رییس هیات فوتبال استان قم اعلام کرد که استعفا نمی دهد و از فردوسی پور و برنامه نود شکایت خواهد کرد.

رییس هیات فوتبال قم: استعفا نمی‌دهم

رییس هیات فوتبال استان قم، با بیان این که از سمت خود استعفا نمی‌دهد گفت: مجمع هیات فوتبال به من اعتماد کردند و رای دادند و تا زمانی که از من حمایت کنند، از رای آنان صیانت می‌کنم و استعفا نمی‌دهم.

کریم بهرامی در نشست خبری عنوان کرد: ظرف دو هفته گذشته اتفاقات ناگواری در سطح کشور افتاد که با کل آبروی استان بازی شد و این بازی توسط کسانی اتفاق افتاد که دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

* فردوسی‌پور با تمام زیرکی خود، فریب خورد

بهرامی در خصوص اتفاقات پیش آمده در برنامه نود، گفت: سبقه افرادی که در برنامه نود روی خط رفتند و آن مباحث را مطرح کردند، کاملا مشخص است، البته از این قضایا که پیش آمد، من در سطح کشور متضرر شدم و مردم نسبت به من و کسانی که نامشان برده شد، بدبین شدند. من فکر می‌کنم آقای فردوسی‌پور با تمام زیرکی خود، فریب خورد و در این موضوع سر ایشان کلاه گذاشتند و در برنامه دوم نیز به هیچ‌کسی اجازه دفاع ندادند.
وی در خصوص فایل صوتی منتشر شده از خود در برنامه نود بیان کرد: آن فایل صوتی یک صحبت دورهمی و دوستانه بود و این دور از اخلاق بود که آن صحبت‌ها را ضبط و منتشر کنند. من در بحث انحلال تیم صبا تصمیم‌گیر نیستم و این تنها یک پیشنهاد بود و این امر کاملا قانونی است. طبق قانون، هر شرکتی که دارایی آن کمتر از بدهی‌هایش باشد، عملا ورشکسته است و ضمن این که شرکتی هم اگر ورشکسته شود باید بدهی‌ها را پرداخت کند و رضایت طلبکاران را جلب کند و سپس اعلام ورشکستگی کند.

* از برنامه ۹۰ شکایت می‌کنیم

بهرامی در پایان گفت: هیات فوتبال از برنامه ۹۰ و کسانی که افترا زدند و آن موضوعات را مطرح کردند، شکایت کرده است. کسانی که آن موضوعات را مطرح کردند، باید پاسخگو باشند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir