نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران لیگ برتری شدند
تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کردند.

صعود نساجی به لیگ برتر پس از 24 سال

اوج حساسیت در لیگ دسته اول،البته بماند که نفس بازیکنان و هواداران دو تیم شمالی در سینه حبس شده بود.یک سال دربدترین شرایط جنگیدند و پا به پای هم پیش آمدند اما تقدیر چنین بود که نساجی قائمشهر راهی لیگ برتر شود.

از صبح هواداران نساجی ورزشگاه تختی را قرق کرده بودند. یکدست قرمز و همه با انگیزه.24 سال بود که رنگ لیگ برتر را ندیده بودند و این شاید آخرین شانس برای تیمی بود که در شهر خسته زندگی می کند!در شهر خسته تمرین می کند و در شهر خسته بازی می کند؛در قائمشهر.شهری که قهرمانان و پهلوانان زیادی را تحویل ورزش این مملکت داده است.مثل بهداد سلیمی،مثل علی علیپور و مثل خیلی های دیگر که شاید نشود نام همه آنها را اینجا نوشت.هر چه بود در شرایطی که شاید دیگر صدای سوت کارخانه نساجی شنیده نشود این صدای بوق و شیپور فوتبالی هاست که زندگی را دراین شهر کوچک شمالی هیجانی کرده است.

اما خونه به خونه.تیمی که تا نیمه های راه با جواد نکونام پیش آمده بود اما اختلاف باعث شد تا کاپیتان اسبق تیم ملی راهی تیم رقیب شود.تیمی که حالا لقب لیگ برتری بودن را با خودش یدک می کشد.سرنوشت برای خونه به خونه دست خودش بود.آنها اگر برق جدید شیراز را در خانه خودشان با نتیجه پر گل می بردند دیگر نیازی به این نبود که یک گوش شان در تهران و به بازی با نساجی باشد.اما حرف هایی که اسکوچیچ قبل از این بازی زده و گفته بود که:«اگر نساجی به راه آهن 7 گل بزند ما 14 گل می زنیم.» برقی ها را جریه کرد! برقی هایی که خودشان شانسی برای صعود نداشتند اما یک فوتبال پاک و غیرتی را به نمایش گذاشتند تا بخشی از پازل صعود نساجی به لیگ برتر را تکمیل کنند.آنها باختند و کم گل خوردند تا با 6 گلی که نساجی ها به راه آهن زدند این تیم راهی لیگ برتر شود.

اما ضلع دیگر صعود نفت مسجد سلیمان بود. آنها که بخت اول نخست صعود بودند بدون اینکه با اما و اگری روبرو شوند بازی خودشان مقابل مس را با تساوی پشت سر گذاشتند تا یک بار دیگر بازی در لیگ برتر را تجربه کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir