اتفاقات عجیب در ورزشگاه پس از صعود نساجی؛ ضرب و شتم مردم توسط یگان ویژه
صعود نساجی مازندان به لیگ برتر, حاشیه های زیادی به همراه داشت که با درگیری یگان ویژه همراه شد.

ضرب و شتم یگان ویژه در حاشیه صعود نساجی به لیگ برتر

پس از صعود نساجی مازندران به لیگ برتر اتفاقات عجیبی در ورزشگاه تختی رخ داد.

شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس و احمد مهدی‌زاده بازیکن سایپا مورد ضرب و شتم یگان ویژه قرار گرفتند و حتی سر بازیکن سایپا شکست.

همچنین تعداد زیادی از هواداران نساجی که از روی سکوها به داخل ورزشگاه آمده بودند توسط ماموران یگان ویژه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و حتی تعدادی از آنان زخمی شدند.

پس از صعود نساجی بازیکنان این تیم و حتی بازیکنان راه آهن به سختی توانستند وارد رختکن‌شان شوند و خروج آن‌ها از ورزشگاه حدود یک ساعت طول کشید.

دکتر رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس و صنیعی‌فر مدیرعامل باشگاه نساجی در رختکن این تیم حضور یافتند و از بازیکنان نساجی برای صعود به لیگ برتر تقدیر کردند.

تعدادی از هواداران با ماموران یگان ویژه درگیر شدند و این درگیری فیزیکی دقایق طولانی ادامه پیدا کرد. همچنین نیروهای انتظامی اجازه ورود خبرنگاران را به زمین چمن ورزشگاه تختی ندادند و خبرنگاران مجبور شدند شادی بازیکنان و کادر فنی نساجی را از پشت میله‌ها تماشا کنند.

در حالی که بازیکنان و کادر فنی راه آهن در حال خروج از ورزشگاه بودند، عده‌ای همراه با شیرازی رییس هیات فوتبال استان تهران توپ‌های این بازی را که مالک اصلی آن باشگاه راه آهن بود گرفتند و مدعی بودند تا زمانی که باشگاه راه آهن حق‌الزحمه داوران را ندهد آن‌ها این توپ‌ها را به راه‌آهنی‌ها تحویل نخواهند داد. پس از آن شیرازی با مربی دروازه‌بان‌های راه آهن بر سر این مساله درگیری لفظی پیدا کرد و سپس کار به جایی رسید که مدیرعامل راه آهن مجبور به پادرمیانی شد.

شیرازی نیز به مدیرعامل گفت که همین الان توپ‌ها به باشگاه راه آهن تحویل داده می‌شود و آن‌ها می‌توانند ورزشگاه را ترک کنند..



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir