شکست غیرمنتظره استقلال مقابل ذوب آهن در 5 دقیقه جنجالی
ذوب آهن بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا را با گل دقیقه 92 از استقلال برد .

شکست استقلال مقابل ذوب آهن

امیر قلعه نویی شاید خودش هم باورش نمی شد تیمش در یک صحنه نچندان کلیدی دقیقه 92 بازی با استقلال صاحب پنالتی شود و با بردن بازی به رختکن برود.

در سوی مقابل اما وینفرد به مال باحته ای می ماند که باور نداشت مالش را برده اند. او اعتراض داشت. تاکید داشت روزبه چشمی روی هوا پریده بوده و اصلا دستش حالتی نداشته که بخواهد هند محسوب شود. داور ژاپنی بازی اما اصلا این نظر را نداشت. او برخورد توپ با دست را پنالتی گرفت و باعث شد تا استقلال در دقیقه 92 بازنده بازی رفت شود. جورجی ولسیانی بعد از دقایق طولانی دعا خواندن مهدی رحمتی ، توپ را درست به وسط دروازه زد و مهدی رحمتی که شیرجه به سمت راستش رفته بود مغلوب این صحنه و این بازی شد.

این بازی اما از ابتدا تا لحظه پایانش در روند مسابقه شاید نتیجه اش باید مساوی می شد. این نتیجه می توانست عادلانه تر باشد. استقلال در نیمه اول مالک بازی بود. در کل بازی هم مالکیت بیشتری داشت . دو برابر حریف در خانه اش پاس صحیح داده بود و توانسته بود مالکانه تر بازی کند اما در همین بازی تعداد توپ های توی چارچوب ذوب آهن دو برابر استقلال بود!

در نهایت هم ذوبی ها برنده شدند. بخصوص بعد از آن حوادث عجیب دقایق پایانی بازی. از دقیقه 87 که ترقه در وسط زمین ترکید و بعد درگیری ها شروع شد. در نهایت نژاد مهدی از ذوب آهن اخراج شد اما یک پرتاب اوت بلند و روزبه چشمی که بی محابا روی هوا پریده بود و ندیده دستش به توپ خورد ، سرنوشت استقلال را دشوار کرد.

حالا ذوب آهن در بازی برگشت نیاز به اداره بازی دارد و برای نباختن به زمین می رود. استقلال هم احتمالا پیش چشمان خیل طرفدارانش بازی پر استرسی دارد. قلعه نویی تنها مربی است که دو بار تا امروز شفر را در ایران برده و این ترس استقلالی ها را برای پایان باشکوه بازی های لیگ شان دو چندان می کند. قلعه نویی همالبته در بازی برگشت مشکل بزرگ نداشتن دفاع هایش را دارد. اگرچه که چالش بزرگتر او بازگشت مامه تیام به ترکیب استقلال است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir