فهرست خرید رئال مادرید لو رفت!
رئال مادرید قصد دارد امسال حداقل 3 بازیکن بزرگ و سرشناس را به خدمت بگیرند.

گزارش مارکا از فهرست خرید رئال مادرید

آخرین خرید بزرگ رئال به سال 2014 برم‌ گردد که این باشگاه خامس رودریگز، آقای گل جام جهانی برزیل را با رقم 80میلیون یورو از موناکو به خدمت گرفت.

سال‌های بعد دیگر خبری از خرید بزرگ و کهکشانی نبود و مدیران رئال ترجیح دادند تا استعدادهای جوان و آینده‌داری چون آسنسیو، لوکاس و سبایوس را به خدمت بگیرند. دو سال پیش رئال جز بازگرداندن موراتا، عملاً هیچ کار خاصی در نقل و انتقالات انجام نداد و فصل گذشته نیز بازیکنانی چون تئو، سبایوس، یورنته، مایورال و وایه‌خو به فهرست رئال اضافه شدند.

عملکرد رئال در نقل و انتقالات 5 سال اخیر مثبت است: 456 میلیون یورو هزینه برای خرید؛ 403 میلیون درآمد از فروش بازیکنان. اما رئال دیگر قصد ندارد برای نجات فصل خود تا آخرین روز و فینال لیگ قهرمانان صبر کند و تشکیل یک مجموعه قدرتمندتر برای حمله به هر سه جام فصل را در دستور کار قرار داده است.

طبق ادعای مارکا، پس از نشست اخیر بین زیدان، پرز(رئیس)، آنخل سانچس(مدیر عمومی) و کالافات(مسئول اول نقل و انتقالات)، قرار بر این شده است که در سه پست دروازه بان، دفاع و حمله رئال مادرید تقویت شود.

طبق این گزارش، جذب نیمار، یک مساله کاملاً جداست و ارتباطی به جذب دیگر گزینه‌ها ندارد و رئال قصد دارد تحت هر شرایطی برای جذب این فوق‌ستاره برزیلی اقدام کند. او خرید کهکشانی و نجومی رئال مادرید برای فصل بعد خواهد بود. خریدی که دشواری‌های عظیمی خواهد داشت ولی رئالی‌ها خوشبین به نظر می‌رسند.


آلیسون، گلر برزیلی رم گزینه شماره یک است. او با 26سال سن و تجربه مفیدی که در چند سال گذشته کسب کرده، مورد توجه مسئولان رئال قرار گرفته است تا رقیبی سرسخت برای کیلور ناواس باشد. کیکو کاسیا قطعاً رئال را ترک خواهد کرد.

گزینه جذابی در لیست رئال قرار دارد. خیمنز، مدافع جوان اروگوئه‌ای اتلتیکو که کشف بزرگ دیگو سیمئونه است، مورد توجه زیدان قرار گرفته است. رقم فسخ او تنها 60میلیون یورو است و رئالی‌ها مشکلی برای پرداخت آن ندارند. گویا قول‌های شفاهی هم از این ستاره آینده‌دار گرفته شده است. رئال در حال حاضر راموس، ناچو، واران و وایه‌خو را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد و با توجه به روند پرنوسان وایه خو و مصدومیت‌های گاه و بیگاه راموس و واران، جذب خیمنز ضروری به نظر می‌رسد.

گزینه دوم رئال در صورت نیامدن خیمنز، جذب اشکرینیار، مدافع اسلواک باشگاه اینتر است. گزینه سوم هم رومانیولی، مدافع میلان.

در پست دفاع راست نیز رئال قصد جذب اودریوسلا، مدافع ملی‌پوش سوسیداد را دارد. بازیکنی که ذخیره کارواخال در تیم ملی اسپانیا محسوب می‌شود و رقم فسخش تنها 35 میلیون یورو است.

سوای نیمار، رئال در اندیشه بازگرداندن ماریانو دیاز است. ستاره محصول آکادمی رئال که سال گذشته به لیون منتقل شد و توانست با زدن 18 گل در لیگ فرانسه، خود را به رئالی‌ها اثبات کند. مارکا همچنین ادعا کرده است، در صورتی که رئال نتواند نیمار را  به خدمت بگیرد، آنگاه گزینه‌هایی چون صلاح، هازارد و دیبالا مطرح خواهند شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir