برد شیرین ژاپن و سنگال مقابل حریفان
تیم های ژاپن و سنگال مقابل حریفان خود در گروه H مسابقات جام جهانی به پیروزی دست یافتند.

نتایج بازی های گروه H جام جهانی

تیم های ملی کلمبیا و ژاپن از ساعت 16:30 از گروه H رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه موردوویا آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع ژاپنی‌ها به پایان رسید.

کلمبیایی ها بازی را خوب آغاز کردند ولی ژاپنی ها در دقیقه 2 بازی یک موقیعت عالی کسب کردند و کارلوس سانچس، هافبک کلمبیا با بی تجربگی با دستش مانع گل شدن توپ شد تا داور بازی کارت قرمز به او نشان دهد و کلمبیایی‌ها علی رغم 10 نفره شدن یک گل از ژاپن عقب بیفتند.

کلمبیایی‌ها با این وجود امید خود را از دست ندادند و حملات خود را روی دروازه ژاپن ادامه دادند. فالکائو، کاپیتان کلمبیایی ها در دقیقه 37 بازی با زیرکی یک خطا پشت محوطه جریمه سامورایی‌ها گرفت و خوان کینترو این موقعیت را هدر نداد و به زیبایی تمام از زیر دیوار دفاعی ژاپنی‌ها گل تساوی را به ثمر رساند.

ژاپن در نیمه دوم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و مزد حملات پیاپی خود را روی دروازه کلمبیا گرفت. هوندا در دقیقه 73 از نقطه کرنر یک سانتر زیبا فرستاد و اوساکو به زیبایی تمام با ضربه سر دروازه کلمبیا را باز کرد تا در نهایت سامورایی ها با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان باشند.


نتیجه بازی سنگال و لهستان

تیم ملی سنگال با برتری 2 بریک مقابل لهستان، اولین برتری قاره آفریقا در جام‌جهانی 2018 را رقم زد. در این بازی كه در گروه H جام جهانی انجام شد، ضربه گوایه در دقیقه 38 به سیونک برخورد کرد و به گل اول سنگال تبدیل شد تا تعداد گل‌ به خودی‌ها جام باز هم افزایش پیدا کند.

سنگال با این گل به خودی مزد برتری نسبی‌اش را گرفت و نیمه اول را یک بر صفر پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم بازی با تعادل نسبی پیش می‌رفت که اشتباه بازیکن و شزنی، سنگربان لهستان به نیانگ اجازه داد در دقیقه 60 اختلاف را دوبرابر کند. تلاش لهستان برای جبران به گل کرچیویاک در دقیقه 86 انجامید اما حملات تیم شرق اروپا برای به تساوی کشاندن نتیجه‌ای نداشت و سنگال با حفظ برتری 2 بریک، اولین پیروزی قاره آفریقا در جام جهانی 2018 را رقم زد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir