صحبت های آندرس اینیستا در کنفرانس خبری قبل از بازی ایران
آندرس اینیستا در کنفرانس خبری قبل از بازی با ایران, درباره شرایط تیم اسپانیا صحبت کرد.

آندرس اینیستا: یک تیم قوی داریم

آندرس اینیستا بازیكن تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: من تصورم این است که یک تیم قوی داریم بویژه در میانه زمین. اگرچه وظیفه همه بچه ها دفاع هست، هم خط حمله و هم دفاع ها. این یک بازی تیمی است. باید توازن برقرار کنیم و خوب باشیم. بهترین دفاع های دنیا را هم داریم. در خط حمله هم البته مهم است گل بزنیم.

او ادامه داد: ما می خواهیم فراموش کنیم چه تغییری صورت گرفته. شرایط سختی برای همه بود. می خواهیم متمرکز باشیم روی تیم. به مربی اعتماد داریم و کارمان را انجام می دهیم و جواب هم می دهد. بازی با پرتغال ساده نبود. ما می دانیم چه می کنیم ولی این کافی نیست. بازی سختی داریم. اگر فردا ببریم شرایط بهتر می شود.

اینیستا گفت: من تجربه ام را دارم اما همیشه متحد بودیم. سال هاست با هم بازی کردیم و خوب همدیگر را می شناسیم. ما به هم اعتماد داریم حتی کورکورانه. ما به چیزهای مهم فکر می کنیم و متمرکزیم.

اینیستا در پایان گفت: بازیکن ها همیشه می خواهند به بالاترین عنوان برسند. ما می خواهیم جام جهانی را ببریم. این روشن است اما باید متمرکز باشیم روی کارمان. ما با تیمی بازی می کنیم که می تواند به ما امتیاز بدهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir