تمرین استقلال
تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در کمپ زنده یاد مرحوم حجازی برگزار شد.
تیم فوتبال استقلال که صبح امروز یک جلسه تمرین را در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری کرده بود از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را دنبال کرد. احمد جمشیدیان و محمد قاضی غایبان تمرین امروز استقلال بودند. جمشیدیان دیروز هم در تمرینات تیمش حضور نداشت. این بازیکن راهی کلینیک باشگاه استقلال شده و به گفته ماجدی زیرنظر کادر پزشکی تمرین می‌کند.

* جی لویید ساموئل هافبک سیه چرده استقلال که هنوز به ایران نیامده از دیگر غایبین تمرین امروز بود و استقلالی‌ها از این بازیکن اطلاع ندارند و سرپرست آبی‌پوشان صبح امروز اعلام کرد که قرار بود ساموئل روز دوشنبه خود را به کادر فنی معرفی کند.

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی مرتضی کامرانی رئیس کمپ مرحوم حجازی را کنار کشید و در خصوص مشکلات این مجموعه با وی صحبت کرد.کامرانی نیز از کمبود نیرو در کمپ استقلال سخن گفت و البته قلعه‌نویی از وی خواست کیفیت چمن هر روز مثل امروز باشد. کارمندان کمپ استقلال قبل از آغاز تمرین امروز چمن این مجموعه را کوتاه کردند

* دکتر نوروزی در تمرین امروز تیم استقلال حضور داشت. وی برای دقایقی با قلعه‌نویی صحبت کرد.

* منصور پورحیدری،‌سیروس دین‌محمدی، میرشاد ماجدی در تمرین امروز استقلال حضور داشتند. نکته جالب اینجاست که شاهرخ بیانی چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند.

* فرهاد مجیدی که در نوبت صبح تمرین غایب بود امروز زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان تمرین کرد. وی بعد از گذشت 30 دقیقه تمرین اختصاصی ورزشگاه را ترک کرد.

* بازیکنان در بخش اول تمرین زیر نظر مجید صالح کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند سپس مربی استقلال تمرین دفاع به حمله را برای آبی‌پوشان در نظر گرفت که البته قلعه‌نویی نظاره‌گر این آیتم‌ها بود.

* حمید بابازاده امروز تمرینات ویژه‌ای را برای رحمتی در نظر گرفت.

* بعد از بازی با اف‌سی‌سئول استقبال تماشاگران از تمرینات استقلال کم شده و امروز نیز نزدیک به 30 نفر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کردند.

* تمرینات استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

* داود حقی امروز سومین جلسه تمرینی بود که کنار استقلالی ها انجام داد.

* بازیکنان استقلال امروز در مورد مصاحبه اخیر قلعه نویی مبنی بر اینکه اگر بازیکنان مصاحبه کنند با آنها برخورد می کند صحبت می کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی:
ورود بانوان در تمرینات استقلال ممنوع شد
آراء انضباطی دیدار صبای قم- پرسپولیس
مازیار زارع محروم شد
بیت‌آشور کنار آنری و بکهام+ عکس
پیراهن برزیل در جام جهانی+ عکس