نتیجه استقلال و نفت مسجد سلیمان
دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال با برتری دو بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید. گل‌های این دیدار را قاضی در دقیقه 41 و شهباززاده در دقیقه 90 به ثمر رساندند.

گزارش نیمه اول:

در ابتدای این دیدار تیم میزبان بازی به مراتب بهتری را نسبت به استقلال ارائه داد. آنها در ابتدای کار بسیار هجومی ظاهر شدند و آبی‌پوشان را غافلگیر کردند. با این حال آبی‌پوشان در ادامه این دیدار بر بازی مسلط شدند و این دیدار به سمت تعادل پیش رفت.

جدی‌ترین فرصت در نیمه نخست برای نفت مسجد سلیمان در دقیقه 32 ایجاد شد که هافبک این تیم با شوتی سرکش از میانه‌های میدان تلاش کرد تیمش را به گل برساند اما واکنش خوب فروزان مانع از فروپاشی دروازه آبی‌پوشان شد و در برگشت همین توپ، ارسال شهباززاده برای قاضی فرصت خوبی را برای این مهاجم ایجاد کرد اما ضربه سر او را دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان به خوبی در آغوش گرفت.

در دقیقه 41 این دیدار، پاس دیدنی برهانی برای قاضی، این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت سرکش او در گوشه دروازه نفت مسجد سلیمان قرار گرفت تا حساب کار یک بر صفر به سود آبی‌پوشان شود.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم بازهم نفتی‌ها بودند که کار را هجومی آغاز کردند. آنها در دقیقه 49 توسط نژاد فلاح شانس گلزنی بالایی داشتند اما ضربه این بازیکن در داخل محوطه جریمه استقلال راهی اوت شد. با این همه این پایان کار نبود و نفتی ها در دقیقه 57 به یک گل رسیدند اما داور آن را آفساید اعلام کرد.

در ادامه این دیدار فشار مسجد سلیمانی‌ها روی دروازه استقلال بیشتر شد و بازیکنان این تیم بارها تا آستانه فروپاشی دروازه‌ آبی پوشان رفتند اما بی تجربگی آنها مانع از ایجاد فرصت‌های جدی روی دروازه استقلال شد تا اینکه در دقیقه 78 این دیدار یک پنالتی به سود نفت مسجد سلیمان اعلام شد که این پنالتی را زنیدپور در دقیقه 80 زد اما با واکنش خوب فروزان، این توپ به گل تبدیل نشد تا استقلال همچنان یک بر صفر از حریفش پیش باشد.

در ادامه این دیدار در دقیقه 90 حرکت خوب برهانی و فرار او در داخل محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان، فرصت مناسبی را ایجاد کرد و این بازیکن با یک پاس به شهباززاده، وی را در موقعیت شوتزنی قرار داد تا این بازیکن با یک بغل پا دروازه را برای بار دوم باز کند. و به این ترتیب شاگردان قلعه نویی به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرده و همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر باشند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، محمدرضا خرسندنیا، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، جاسم کرار، آرش برهانی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: رضا محمدی، کیومرث چراغی، سعید سالار‌زاده، میلاد شیخ سلیمانی، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ‌نورد، میلاد زنید‌پور، میلاد جعفری، میلاد سلیمان‌ فلاح و رضا درویشی.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پرسپولیس و تراکتور در اوج حساسیت
توجه رسانه های خارجی به خبرنگار زن تیم ملی ایران + عکس
خانه های لوکس فوتبالیست ها + تصاویر
خالکوبی های عمران زاده + عکس
ستاره های مشهور در تنیس آزاد آمریکا + تصاویر