استقلال در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد.

دیدار دوستانه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال از ساعت 15 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهر اراک و در حضور نزدیک به هزار و پانصد تماشاگر برگزار شد و با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این دیدار با این ترکیب اولیه به مصاف استقلال رفت: حمید لطف الله‌نژاد،محمد صادق احمدی،علی عزیزی، محمد ریز‌واری، عباس یحیی بیگی، احمد عرب‌زاد،محمد آشتیانی، حامد نصیری‌،پویا خاوند‌پور، مهران جعفری و جواد رزاقی

استقلال نیز با ترکیب اولیه وحید طالب‌لو(70 فرزین گروسیان) حنیف عمران‌زاده، مگویان، میلاد نوری، امید نورافکن، محسن کریمی، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی(75 فریدون زندی)، آرش برهانی(46 میلاد سلیمان فلاح) و رضا عنایتی به مصاف حریف خود رفت.

* آلومینیوم اراک در نیمه اول در دقیقه 10 بازی توسط حامد نصیری و روی اشتباه مدافعان استقلال گلزنی کرد اما آبی‌های پایتخت در دقیقه 21 توسط محسن کریمی بازی را به تساوی کشاندند. آبی پوشان در نیمه اول توسط عمران زاده یک گل به ثمر رساندند که داور آن را مردود و آفساید اعلام کرد. با شروع نیمه دوم استقلال روی دروازه حریف فشار وارد کرد که در دقیقه 55 روی ضربه محکم فخرالدینی گل دوم را به ثمر رساند. 6 دقیقه بعد و در دقیقه 61 میلاد سلیمان فلاح از روی پاس میلاد نوری گل سوم استقلال را هم زد تا آبی‌پوشان سه بر یک از حریف خود پیش بیفتند اما در دقایق پایانی این بازی مهاجم حریف در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد که داور به سود میزبان پنالتی اعلام کرد. این ضربه توسط بازیکن آلومینیوم تبدیل به گل شد تا بازی سه بر دو شود، در نهایت بازیکنان اراکی به یک پنالتی دیگر با خطای هند عمران‌زاده رسیدند و آن را به گل تبدیل کردند تا دو تیم به تساوی سه بر سه برسند. عمران زاده به دلیل این خطا با کارت قرمز داور مواجه شد.

*قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از اینکه عمران زاده با دست توپ را در محوطه جریمه خودی دفع کرد، به شدت عصبانی شد.

*منصور پورحیدری عضو هیات مدیره استقلال شب گذشته در اردوی آبی‌پوشان در هتل امیر کبیر حاضر شد و برخورد گرمی با قلعه‌نویی و سایر اعضای کادرفنی استقلال داشت. وی که مدتی از عملکرد استقلال در نیم فصل اول انتقاد داشت با این حرکت به اختلافات خود با قلعه‌نویی پایان داد.

* فریدون زندی که فعلا به صورت موقت با آبی پوشان تمرین می کند امروز برای دقایقی در ترکیب این تیم به میدان رفت.

* مهدی پاشازاده در دقیقه 60 این بازی نیمی از تیم خود را عوض کرد و بازیکنان جدیدی را به میدان فرستاد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com