انتقاد افشارزاده از تمرینات استقلال
چند تن از پیشکسوتان و مسئولان پیشین استقلال در جلسه ای با حضور بهرام افشارزاده حاضر شدند.

بهرام افشارزاده و در جلسه‌ای که در آن چند تن از مسئولین و پیشکوستان استقلال حضور داشتند، حاضر شد. در این جلسه کاظم اولیایی، حسن روشن، کامران منزوی و آتیلا حجازی حضور داشتند. میزبان این مراسم پایگاه خبری ناصر حجازی بود و در این جلسه حاضران نظراتشان را درباره نتایج اخیر استقلال به افشارزاده اعلام کردند.

در بخشی از صحبت‌های منتشر شده از سوی حسن روشن که روی سایت میزبان مراسم منعکس شده است، آمده: من اصلا قرار نداشته و ندارم جای کسی را بگیرم و حرف دلم این است که با مسائل پشت پرده و موج سواری نمی توان به هدف رسید. اصلا اهل شکایت نیستم چون اعتقاد دارم «مرد» شکایت نمی کند. ضمن اینکه پیش‌تر هم مستندات و مدارکی ارایه دادم که مسئولان دادگاه به من حق دادند چون حرفهایم و انتقاداتم منطقی بود و هیچ عنادی با کسی نداشتم. ولی در نظر داشتم هواداران استقلال و مردم با واقعیت ها آشنا شوند. همیشه گفته ام و باز هم تأکید می کنم که بار کج به منزل نمی رسد و روزی خواهد رسید که مردم به واقعیت ها پی خواهند برد.

همچنین اولیایی در بخشی از این جلسه به افشارزاده پیشنهاد تشکیل یک کمیته فنی را داد. افشارزاده نیز در این جلسه عنوان کرد: فوتبال با ورزش های دیگر خیلی فرق می کند. وزنه بردار وزنه اش را می زند آن دونده صد متر می دود و پی کارش می رود ولی در فوتبال گرفتاری فراوان است.

در همین استقلال در تمرینات این تیم من شاهد ضعف های فراوانی هستم، فلان پیشکسوت استقلال که از نامداران فوتبال ماست باید در تمرینات نظاره گر باشد و یک نفر غیر استقلالی بیاد دروازه بان های ما را تمرین دهد؟ این دردآور است که من با انبوهی از بدهی ها گرفتار شده ام.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir