قلعه‌نویی: صحبت‌ با افشارزاده درون خانوادگی بود
سرمربی آبی‌پوشان تهران پس از حضور در باشگاه استقلال حرف‌هایش با افشارزاده را "خانوادگی" خواند و گفت، نماینده اسپانسر باشگاه قول داده است، قبل از بازی بعدی آبی‌پوشان مشکلات مالی حل شود.

امیر قلعه‌نویی بعد از پایان دیدار با مدیرعامل استقلال درباره این جلسه گفت: جلسه‌ای با حضور افشارزاده و نظری جویباری بود که درباره نتیجه‌گیری‌های اخیر و مسائل رفتاری و روانشناسی تیم بحث شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره صحبت‌های روز یکشنبه او با رسانه‌ها بحثی شد، اظهار کرد: درباره آن صحبت‌ها باید بگویم که مسئولیت نتایج با من است و این صحبت‌ها هم درون خانوادگی بود.

سرمربی آبی پوشان درباره مشکلات مالی بازیکنان خاطر نشان کرد: این مشکلات مربوط به الان نیست و مدت زیادی می‌شود که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته در جلسه‌ای که با حضور آقای سبک دست، نماینده اسپانسر باشگاه برگزار شد ایشان قول‌هایی دادند که قبل از بازی این هفته‌ مشکلات مالی را برطرف کنند.

سرمربی آبی پوشان در واکنش به اظهارات افشارزاده که گفته بود پیش از این پیشنهاد استفاده از روانشناس و بدنساز به او داده است، گفت: صحبت‌هایی شد و با توضیحاتی که ارائه کردیم افشارزاده متقاعد شد که ما مشکل بدنی نداریم. ما در سالی که قهرمان شدیم، تنها یک بازی بود که بیشتر از 90 کیلومتر دوندگی تیمی داشتیم اما اگر به آنالیز بازی با ذوب آهن که دو هفته‌ پیش انجام دادیم نگاه کنیم، تیم ما بالغ بر 115 کیلومتر دوندگی داشته است.

وی با تاکید بر این که تیم با مشکلاتی روبرو است، افزود: مشکل بدنی در تیم وجود ندارد و اگر مشکلی باشد، در جاهای دیگر است.

قلعه‌نویی درباره جلسه روز یکشنبه افشارزاده با برخی از پیشکسوتان استقلال، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم، ولی فقط می گویم نگاه‌ها فرق می‌کند. یک زمان کسانی همچون هادی نراقی و اصغر حاجیلو با شخص بنده تماس می‌گیرند و به ما کمک فکری می‌دهند. ما نمی گوییم که بقیه پیشکسوتان اظهار نظری نکنند. همه آنها برای ما عزیز هستند. به قول معروف احترام هر جا به مو سفیدان آن است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir