نجف‌نژاد: از کادرفنی حمایت می‌کنیم
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید از کادرفنی آبی‌پوشان حمایت می‌کند تا در نهایت این تیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کند.

مقداد نجف‌نژاد پس از جلسه هیات مدیره و انتصابش به عنوان رییس این هیات اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد تا من رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شوم. از امروز کارم را در این سمت آغاز می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانیم برای اعتلای نام استقلال تلاش کنیم.

وی درباره تغییرات در کادرفنی استقلال اظهار کرد: ما می‌خواهیم با تمام قوا از کادرفنی استقلال حمایت کنیم و با بسیج همه امکانات بتوانیم حداقل به کسب سهمیه آسیایی برسیم؛ چرا که از ما دور نیست. هیات مدیره استقلال مثل همیشه به دنبال حمایت از کادرفنی است و تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های آنها را تامین کنیم. در تلاشیم تا مشکلات مالی حل شود تا شرایط برای نتیجه‌گیری تیم هم مساعد‌تر شود و نظر هواداران جلب شود. هدف اصلی ما شادی دل هواداران در پایان فصل است.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره انتقاد پیشکسوتان این باشگاه عنوان کرد: پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند ولی هرکس نظری دارد و باید به این توجه کنیم که همه ارکان باشگاه استقلال برای موفقیت باید از این تیم حمایت کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir