افشارزاده: منصوریان تمایل دارد به استقلال بیاید
بهرام افشارزاده می گوید برای سرمربیگری منصوریان در استقلال منتظر پاسخ باشگاه نفت هستند که امروز و فردا مشخص می شود.

بهرام افشارزاده درباره پروسه انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال گفت: بعد از این که آخرین مشکلات استقلال مبنی بر عدم حاصل شدن نتیجه‌ در مزایده چهارم را پشت سر گذاشتیم مشغول رایزنی با گزینه های داخلی و خارجی برای سرمربیگری فصل آینده استقلال شدیم و به توافقاتی هم دست یافته‌ایم. تا اواخر این هفته‌ یا اواسط هفته‌ آینده سرمربی، کادرفنی و مدیر‌عامل و هیات مدیره استقلال مشخص می‌شوند.

وی درباره سرمربیگری منصوریان در استقلال گفت: در این رابطه نامه‌ای را به منصور قنبرزاده، مدیر‌عامل نفت تهران ارسال کردیم که او هم در جواب به ما گفت با توجه به نزدیک بودن لیگ قهرمانان آسیا از دادن رضایت نامه به منصوریان برای سرمربیگری در استقلال معذوریم. بعد از آن هم با او تلفنی صحبت کردم، اما هنوز نتیجه‌ نهایی حاصل نشده است. اگر با آنها در طول امروز و فردا (چهارشنبه) به توافق نرسیدیم گزینه‌های خارجی را بررسی می‌کنیم.

مدیر‌عامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان از حضور در استقلال رضایت دارد؟ اظها‌ر کرد: او برای حضور در استقلال آمادگی دارد، اما به ما گفته است که با باشگاه نفت قرارداد دارد و باید آنها از توافق با استقلال مطلع باشند. منتظر پاسخ باشگاه نفت هستیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir