استقلال مشکی‌ پوش می شود
غم درگذشت هادی نوروزی که سال‌ها با لباس این تیم در دربی‌ها مقابل استقلال قرار می‌گرفت برای آبی‌پوشان پایتخت بسیار سنگین است.

از آن لحظه‌ای که نوروزی به دیار باقی شتاف و خبرش به گوش استقلالی‌ها رسید در اردوگاه رقیب سنتی اندوه بسیاری حاکم شد. استقلالی‌هایی که خاطرات خود را با 24 فراموش نشدنی تداعی می‌کردند و به یاد می‌آوردند روزهایی را که هادی روبه‌روی‌شان می‌ایستاد. هادی نوروزی بی‌شک هرگز از ذهن استقلالی‌ها پاک نخواهد شد و هر آنچه در این ایام که او تازه به جایگاه ابدی سفر کرده موجب تداعی خاطرات او شود، استقلالی‌ها دریغ نخواهند کرد.

یکی از اقدام‌هایی که  احتمالا استقلالی‌ها انجام می‌دهند پوشیدن پیراهن مشکی در بازی هفته هشتم است. استقلالی‌ها که در مشهد مقدس به مصاف پدیده خواهند رفت می‌خواهند با لباس‌های مشکی این بازی را پشت سر بگذارند تا یاد هادی عزیز بیشتر در اذهان باقی بماند. خود پرسپولیسی‌ها که لااقل تا چهلمین روز درگذشت نوروزی مشکی پوش خواهند بود اما استقلالی‌ها می‌خواهند همان کاری که سرخ‌ها می‌کنند را در بازی با پدیده انجام دهند تا اینکه بدانیم و از عمق جان احساس کنیم هنوز صفات پهلوانی از یاد نرفته است.

استقلال را پیش از این در رقابت‌های جام حذفی زمانی که پرویز مظلومی سرمربی آبی‌ها بود مشکی‌پوش دیدیم. روزی که زمان کوتاهی از درگذشت مرحوم ناصر حجازی می‌گذشت و باشگاه استقلال تصمیم گرفت در اقدامی ماندنی لباس‌های مشکی تن کند و در عرصه رقابت ظاهر شود. همچنین آبی‌های تهران در بازی رفت دربی فصل پیش در پی درگذشت غلامحسین مظلومی، لباس مشکی پوشیدند.

استقلال اکنون نیز به خاطر زنده نگه‌داشتن نام هادی نوروزی در بازی با پدیده مشکی‌پوش خواهد بود و با لباس‌های مشکی به احترام زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرد فراموش نشدنی پرسپولیس روی پرده نمایش لیگ ظاهر خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir