پیروزی استقلال در دیداری دوستانه
مصاف دوستانه راه‌آهن و استقلال با برتری یک بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

دیدار تدارکاتی میان دو تیم راه‌آهن و استقلال با برتری یک بر صفر شاگردان مظلومی به پایان رسید. این دیدار به دلیل بارش باران در شهر تهران با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد و دو تیم در دو نیمه 35 دقیقه‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست این دیدار بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و با توجه به تاکیدات کادرفنی دو تیم، بازیکنان از زدن تکل و بازی درگیرانه اجتناب کردند و همین امر باعث شد تا موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشود.

در نیمه دوم این دیدار استقلالی‌ها بازی بهتری را ارائه دادند و توسط 'پروپیچ' در دقیقه 15 نیمه دوم به گل رسیدند و در نهایت بازی با تک گل این بازیکن به پایان رسید.

ترکیب استقلال در این دیدار سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، امین حاج‌محمدی، جابر انصاری، بهنام برزای، محمدرضا خرسندنیا، سجاد شهباززاده، حسین حسینی و آرش برهانی بود و در اواسط نیمه دوم کادرفنی استقلال به چند جوان تیمش میدان داد و دست به تغییراتی زد.

از نکات جالب در این دیدار توقف بازی در دقیقه 24 بود. بازیکنان دو تیم برای ادای احترام به مرحوم هادی نوروزی در دقیقه 24 بازی را متوقف کردند و بعد از ذکر فاتحه‌ای برای آن مرحوم بازی ادامه پیدا کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir