نفت تهران بازیکنان بسیار خوبی دارد و جایگاهش پایین جدول نیست
پرویز مظلومی گفت: به نظر من جایگاه تیم نفت این نیست، این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و جایگاهش پایین جدول نیست و ما اصلا به شرایط نفت در جدول توجه نمی کنیم.

به گزارش سیمرغ، در نشست خبری تیم های استقلال تهران و نفت تهران، سرمربی استقلال تهران گفت: تیم نفت، تیم خوب و قابل احترامی برای هواداران و تیم استقلال است. ما در هر صورت باید با این رقابت از این مرحله بگذریم. تیم نفت همانطور که نقاط مثبت دارد، نقاط ضعف نیز دارد و ما با تمریناتی که داشتیم می خواهیم از نقاط ضعف استفاده کنیم. هدفمان شکست این تیم است. ما تیم نفت را در لیگ شکست دادیم اما شرایط جام حذفی متفاوت است.

مظلومی در ادامه گفت: صدر جدول و پایین جدول نداریم. به نظر من جایگاه تیم نفت این نیست، این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و جایگاهش پایین جدول نیست و ما اصلا به شرایط نفت در جدول توجه نمی کنیم. صدرنشینی دلیل بر برتری ما نیست. با توجه به جوان گرایی که انجام داده ایم، بازیکنان تا آخر فصل جواب خواهند داد و با تجربه تر خواهند شد و در تیم بزرگی مثل استقلال در ابتدا استرس خواهند داشت اما کم کم به شرایط بازی عادت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: در این بازی از بازیکنان با تجربه کمک خواهیم گرفت زیرا از نظر روحی روانی و همچنین از نظر فنی در داخل زمین بسیار تاثیر گذارند. تنها بازیکن مصدوم ما خرسندنیا است و همچنین همانند گذشته جاسم کرار(Karrar Jassim) را نیز نداریم. جاسم کرار از ایران خارج شده است و کمیته انضباطی و مدیریت باشگاه در مورد او تصمیم می گیرند. من نظر خود را به مدیریت باشگاه انتقال داده ام و تصمیم گیری نهایی را برعهده مدیریت باشگاه می گذاریم. فکر می کردیم محل بازی تغییر کند اما اینطور نشد. انتخاب ورزشگاه آزادی به نفع هر دو تیم بود.


تهیه و تدوین: گروه ورزش سیمرغ
اختصاصی سیمرغ