مظلومی: رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است
پرویز مظلومی گفت: باید از مهدی رحمتی هم تشکر کنم که در ضربات پنالتی موفق عمل کرد و سه پنالتی را گرفت. او بهترین دروازه‌بان ایران است.

پرویز مظلومی بعد از پیروزی تیمش برابر نفت در جام حذفی درباره این دیدار گفت: جام حذفی بازی حساس و پرهیجانی دارد. ما باید در طول 90 دقیقه می بردیم.

او افزود: ما نیمه دوم می شد گل دوم را بزنیم اما ده نفره شدیم. بازیکنانم با غیرتشان 10 نفره کار کردند و 70 دقیقه مقاومت کردند تا کار به پنالتی کشید. تبریک می‌گویم به رحمتی که شجاعانه ایستاد و به نفت هم خسته نباشید می‌گویم بابت بازی پایاپایی که ارائه دادند. ما از امروز به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا روال خود را ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره اخراج یعقوب کریمی بیان کرد: بهتر است کارشناسان در این مورد صحبت کنند. او با دریافت کارت دوم اخراج شد. باید به قضاوت داوران احترام گذاشت. به آنها خسته نباشید می‌گوییم. آنها هم می توانند اشتباه کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره مشکلات تیمش و نقل و انتقالات استقلال بیان کرد: اگر بازیکنمان اخراج نمی شد کار به پنالتی نمی‌کشید. ما دقیقا از جایی گل خوردیم که بازیکنمان اخراج شده بود. ما قطعا در نیم فصل خودمان را تقویت می‌کنیم اما درباره آن بعدا می‌توانیم صحبت کنیم. در حال حاضر ما درخواست هایمان را به مدیریت باشگاه گفته‌ایم و تغییرات در تیم ما قطعی است.

مظلومی در پاسخ به سوالی درباره کرار(Karrar Jassim) اظهار کرد: درباره کرار دیگر صحبت نمی‌کنم چرا که این موضوع زیادی کش پیدا کرده است. پرویز مظلومی همچنین پس از نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگر در دقیقه 80، 10 نفره نمی‌شدیم آن گل را هم دریافت نمی‌کردیم و می‌توانستیم در همان 90 دقیقه به پیروزی برسیم. البته در شروع نیمه دوم هم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. به هر حال جام حذفی است و هر تیم کمتر اشتباه کند می‌تواند به پیروزی برسد. باید از مهدی رحمتی هم تشکر کنم که در ضربات پنالتی موفق عمل کرد و سه پنالتی را گرفت. او بهترین دروازه‌بان ایران است.

وی درباره درگیری مجید صالح و کادرفنی نفت هم گفت:‌ پس از اینکه به پیروزی رسیدیم مربی ما دستش را به علامت پیروزی بلند کرد و دوستان نفتی فکر کردند به آن‌ها توهین می‌کند. در هر صورت این سوء تفاهمی بود که برطرف شد و موضوع ختم به خیر شد.

مظلومی درباره داوری این دیدار هم گفت: داور کار خودش را کرد. من نمی‌دانم نفتی‌ها به چه چیزی اعتراض داشتند. در این بازی پرفشار داور زحمت خودش را کشید و عملکرد خوبی داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد یا خیر گفت: ما تلاش خود را انجام می‌دهیم به هر حال مرحله به مرحله کار سخت‌تر می‌شود. ان‌شاءالله که بتوانیم به قهرمانی دست یابیم.

سرمربی استقلال درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) که گفته بود اگر اشتباهات داوری علیه استقلال بود همه چیز بر سر فدراسیون فوتبال خراب می‌شد گفت: من نظری درباره این اظهارات ندارم. این گونه نبوده که همیشه اشتباهات داوری به سود ما باشد. خیلی وقت‌ها هم اشتباهات به ضرر ما بوده است. از مربی حرفه‌ای چون برانکو بعید است که چنین اظهار نظری انجام دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir