حاشیه‌های بازی نفت تهران و استقلال
تماشاگران استقلال در طول بازی این تیم مقابل نفت بارها علیه پیام صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیش شعار دادند.

* نیمه دوم بازی نفت و استقلال تهران در حالی شروع شد که تماشاگران منصور پورحیدری را تشویق می‌کردند. در حالی که استقلال یک گل جلو افتاده بود، تماشاگران با قدرت بیشتری این تیم را تشویق می‌کردند.

* علیرضا منصوریان طبق گفته قبلی‌اش تمام زمان بازی را روی نیمکت نشسته بود و دستیارش محمد خرمگاه در کنار زمین بازیکنان را هدایت می‌کرد. در حالی که تماشاگران استقلال علیه پیام صادقیان شعارهایی دادند و به او فحاشی کردند، برای لحظاتی علیرضا منصوریان از نیمکت بلند شد و به سمت تماشاگران استقلال نگاه کرد و از آن‌ها خواست که به شعارها و فحاشی‌ها خاتمه دهند که با این حرکت تماشاگران استقلال در آن لحظه دیگر شعاری در مورد پیام صادقیان ندادند.

* در تمام طول بازی یک نفر با دوربین دستی بین تماشاگران و همچنین در کنار زمین بازی تماشاگران فیلم می‌گرفت که به نظر می‌رسد این فیلمبرداری به خاطر مسائل امنیتی بوده است.

* در دقیقه 63 بازی یعقوب کریمی اشتباهی کرد و باعث فرصت دادن به بازیکنان نفت شد که این اقدام او باعث اعتراض شدید پرویز مظلومی شد. البته این بازیکن در دقیقه 80 بازی اخراج شد تا روز بدش تکمیل شود.

* آلویس نانگ(Aloys Nong) بعد از تعویضش با عباس بوعذار به رختکن تیم نفت رفت.

* هواداران تیم استقلال سید مهدی رحمتی پس از گرفتن ضربه بازیکن تیم نفت به شدت تشویق کردند.

* در دقیقه 14 وقت اضافه نخست دیدار دو تیم نفت و استقلال، علیرضا منصوریان که در تمام دقایق بازی روی نیمکت نشسته بود با ورود به محوطه استقلال در کنار مجید صالح مربی آبی پوشان قرار گرفت و با بازیکنانش صحبت کرد که این موضوع با اعتراض مربی استقلال همراه شد و منصوریان برای جلوگیری از درگیری از نیمکت نشینان استقلال عذرخواهی کرد.

* در زمان استراحت دو تیم نفت و استقلال بین وقت های اضافه اول و دوم منصوریان پیام صادقیان را فرا خواند و با او صحبت کرد. هواداران استقلال بارها علیه پیام صادقیان شعار دادند.

* در اواخر وقت اضافه دوم این دیدار پیام صادقیان در اعتراض به داور بازی با یک کارت زرد مواجه شد که این عمل با شعارهای شدید هواداران استقلال رو به رو شد که با این کار منصوریان به کنار خط آمد و با صادقیان صحبت کرد و او را آرام کرد. در همین زمان پرویز مظلومی از هواداران استقلال خواست تا علیه صادقیان شعار ندهند.

اتفاقات و حاشیه‌های ضربات پنالتی

* اولین پنالتی این دیدار را امید ابراهیمی برای استقلال زد که توپ راهی اوت شد. بعد از این اتفاق خسرو حیدری، مدافع هابک آبی‌های پایتخت به سرعت به سمت ابراهیمی دوید و به او دلداری داد.

* مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال هیچ یک از ضربات پنالتی تیمش را نگاه نکرد و در همه صحنه‌ها پشت به توپ در حال دعا خواندن بود.

* چند تن از بازیکنان نفت تهران با پتویی که دور خود پیچیده بودند ضربات پنالتی را ایستاده تماشا می‌کردند.

* فرزاد مجیدی مربی استقلال زمانی که تیمش می‌خواست پنالتی سوم را بزند از هواداران استقلال می‌خواست تا آبی‌های پایتخت را به شدت تشویق کنند و با ایجاد سر و صدا مانع تمرکز بازیکنان نفت شوند.

* وقتی که نفتی‌ها این فرصت را در پنالتی پنجمشان داشتند تا استقلال را ببرند کادرفنی این تیم به هوای گل به همراه بازیکنان نفت تا نیمه‌های زمین دویدند ولی رحمتی این توپ را گرفت.

* روزبه چشمی که پنالتی پنجم استقلال را نتوانست گل کند، بعد از گل نشدن پنالتی نفتی‌ها به سمت رحمتی دوید و از دروازه‌بان تیمش تشکر کرد.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران در پنالتی هفتم بازی خواست به صورت پنهانی به سمت وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان نفت برود که ناظر بازی متوجه این امر شد و نگذاشت بیرانوند این کار را انجام دهد.

* مهدی رحمتی که پنالتی آخر نفت را مهار کرد و مانع از پیروزی شاگردان منصوریان شد، از سوی هواداران استقلال تشویق شد. آن‌ها با شعار 'تیم ملی بی سید نمی‌خواهیم' از کی‌روش(Carlos Queiroz) خواستند تا رحمتی را به تیم ملی دعوت کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir