تساوی استقلال و سایپا
استقلال با تساوی یک بر یک برابر سایپا همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

دیدار تیم های استقلال و سایپا در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل استقلال را در این دیدار جابر انصاری در دقیقه 62 و تک گل سایپا را نیز علی زینالی در دقیقه 83 به ثمر رساندند.

نیمه نخست:

در نیمه نخست این دیدار استقلالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند ولی در اواسط نیمه سایپایی‌ها بر بازی سوار شدند. اولین فرصت جدی این دیدار را محسن کریمی برای استقلال به دست آورد. شوت او از پشت محوطه جریمه سایپا در دقیقه 13 با واکنش خوب 'دوچکویچ' همراه شد و این دروازه‌بان مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

در ادامه و در دقیقه 19 این دیدار سجاد شهباززاده برای استقلال می‌توانست تیمش را به گل برساند. او در حالی که فضای مناسبی پیش‌روی دروازه سایپا داشت نتوانست دروازه این تیم را باز کند و دروازه‌بان سایپا با واکنشی مناسب مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

در اواسط نیمه اول این دیدار سایپایی‌ها کمی جلو آمدند و تلاش کردند از فضای جلوی مدافعان استقلال استفاده کنند که یک بار موفق شدند. شوت مجید ایوبی با اختلافی اندک راهی اوت شد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم این دیدار بازی نسبتا برابر از سوی دو تیم ارائه شد و پاس های اشتباه دو تیم در مناطق حساس زمین باعث شد تا فرصت حساسی تا اواسط نیمه دوم خلق نشود تا اینکه در دقیقه 62 پاس یعقوب کریمی به جابر انصاری موقعیت خوبی را برای این بازیکن ایجاد کرد و او با یک ضربه خوب توپ را به گل نخست بازی تبدیل کرد تا استقلال یک بر صفر از حریفش پیش بیفتد.

در ادامه این دیدار سایپایی ها به حملات زیادی دست زدند و در دقیقه 64 توسط غلامرضا رضایی می توانستند به گل برسند اما توپ او را رحمتی براحتی در آغوش گرفت.

در دقیقه 72 نیز زینالی می توانست سایپا را به گل برساند اما توپ او را مدافعان استقلال به کرنر فرستادند.

در اواخر نیمه دوم استقلالی ها در یک ضد حمله می توانستند گل دوم را بزنند اما شوت سجاد شهباززاده را مدافعان سایپا به کرنر فرستادند.

در دقیقه 83 این دیدار سایپایی ها گل مساوی را به ثمر رساندند. شوت مهدی ترابی با دفع ناقص مهدی رحمتی همراه شد و برگشت این توپ را علی زینالی براحتی به گل مساوی تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر بود تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. استقلال با این تساوی 26 امتیازی شد و به دلیل گل زده بیشتر نسبت به استقلال خوزستان در صدر جدول رقابت های لیگ برتر باقی ماند.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، هرائر مگویان(Hrayr Mkoyan)، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، بهنام برزای (یعقوب کریمی 57)، محسن کریمی (فرشید اسماعیلی 74)، جابر انصاری و سجاد شهباززاده.

ترکیب سایپا: راتکو دوجکویچ، مجید ایوبی، سجاد مشکل‌پور، علی زینالی، ابراهیم شکوری، جواد نکونام، روزبه شاه‌علی‌دوست، ابراهیم صادقی، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی (ماهان رحمانی،89) و رضا نوروزی (میلاد میداوودی 69).


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir