حواشی دیدار استقلال و سایپا
در پایان دیدار استقلال و سایپا چند هوادار استقلال از مظلومی انتقاد کردند و در همان زمان بخش دیگری از هواداران استقلال به شدت مظلومی را تشویق کردند.

دیدار تیم های استقلال و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- درحالی که از ساعت 17:30 دیدار استقلال و سایپا آغاز شد، هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی به زحمت به 3 هزار نفر می‌رسند. این درحالی است که با توجه به موفقیت‌های اخیر استقلال و درخواست بازیکنان و کادرفنی این تیم انتظار می‌رفت استقبال بیشتری از این دیدار صورت گیرد.

- اندک هواداران سایپا در این دیدار به شدت تیم خود را تشویق می کنند.

- هواداران استقلال تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را پیش از آغاز بازی مورد تشویق قرار دادند.

- جواد نکونام بازیکن سابق استقلال پیش از آغاز این دیدار مهدی رحمتی کاپیتان استقلال را در آغوش گرفت و لحظاتی کوتاه با او گفت‌وگو کرد.

- از نکات جالب پیش از این دیدار برخورد بسیار گرم اصغر حاجیلو با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی بود. این برخورد گرم تا جایی جالب بود که بخشی از هواداران استقلال حاجیلو را مورد تشویق قرار دادند.

- در حالی که در ابتدای این دیدار استقبال چندانی از بازی نشده بود، در اواسط نیمه نخست تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمدند و چیزی حدود 8 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. البته بلندگوی ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگران را 11 هزار نفر اعلام کرد که با تعجب حاضران در ورزشگاه رو به رو شد.

- مهدی رحمتی بارها در این دیدار از سوی استقلالی ها تشویق شد و هواداران استقلال در شعارهایشان خواهان بازگشت او به تیم ملی شدند.

- میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال و فعلی سایپا در بین دو نیمه این دیدار با تشویق هواداران استقلال رو به رو شد.

- در اوایل نیمه دوم این دیدار امید ابراهیمی از سوی فغانی با کارت زرد مواجه شد که اعتراض شدید او و هواداران استقلال را همراه داشت. در این میان مظلومی هم که نگران اخراج ابراهیمی بود از محوطه فنی تیمش خارج شد و از او خواست تا آرام باشد.

- بعد از گل اول استقلالی ها به سایپا جابر انصاری به سمت نیمکت تیمش رفت و گلزنی اش را با آنها تقسیم کرد.

- اوسیانو دلاکروز(Oceano da Cruz) مربی تیم ملی فوتبال ایران این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. همچنین کیانوش رحمتی و امین منوچهری از دیگر کسانی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

- در پایان این دیدار چند هوادار استقلال از مظلومی انتقاد کردند و به او با فریاد می گفتند که چرا استقلال مثل بازی با نفت گل خورده است؟ بخش دیگری از هواداران استقلال به شدت از مظلومی حمایت کردند و او را با شعار پرویز سوبله چوبله حمایت کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir