آخرین خبرها از وضعیت پورحیدری + عکس
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با حضور در بیمارستان ایرانمهر از منصور پورحیدری عیادت کرد.

به دلیل لخته شدن خون در بخشی از مغز پورحیدری، پزشکان برای دفع این لخته داروهایی را به وی تزریق کرده اند و به همین علت ضریب هوشیاری پورحیدری کاهش پیدا کرده و این پیشکسوت در بیشتر ساعات خواب آلود بوده است. چهره های بسیاری برای عیادت مرد پرافتخار تاریخ استقلال به بیمارستان مراجعه کرده اند.

محمد نوازی، سیروس دین محمدی، آتیلا حجازی، سعید رمضانی، داریوش مصطفوی، علی فتح الله زاده، حسین ترابپور، فرزاد مجیدی، مهدی تاج، محمود فکری، عباس سرخاب، پرویز برومند، کاظم اولیایی، داود سیدعباسی، فراز فاطمی، نصرالله عبداللهی، اسماعیلی حلالی، مهرداد میناوند، رضا عادل خانی، جواد زرینچه، مرتضی محصص، علی نظری جویباری و ... در بیمارستان حضور یافتند.

اما از میان ده ها چهره فوتبالی که در بیمارستان ایرانمهر حضور پیدا کردند فقط سه نفر موفق شدند با این پیشکسوت صحبت کنند. وحید طالب لو، نظری جویباری و فتح الله زاده اشخاصی بودند که توانستند با پیشکسوت باشگاه استقلال لحظاتی را صحبت کنند. دقیقا در اندک زمانی که منصور پورحیدری به هوش آمده بود.

* واکنش به طالب لو

وحید طالب لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال با حضور در بیمارستان ایرانمهر از منصور پورحیدری عیادت کرد. سرپرست تیم استقلال وقتی طالب لو را دید از وی سوال کرد: «شرایط تیم چطور است؟» همین موضوع باعث خوشحالی خانواده پورحیدری شد.

طالب لو همچنین برای دقایقی با خانواده پورحیدری گفتگو و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

گفتگوی وحید طالب لو و همسرش با فریده شجاعیگفتگوی وحید طالب لو و همسرش با فریده شجاعی

پورحیدری همچنین به نظری جویباری گفت: «بلیت سفر استقلال را به تبریز برایم کنار بگذارید تا آن زمان سرپا می شوم و می خواهم روی نیمکت بنشینم.»

* پورحیدری به کما نرفته اما برایش دعا کنید

فریده شجاعی با تکذیب خبر به کما رفتن منصورخان گفت: «همسر من به کما نرفته و نمی دانم چرا این خبر منتشر شده است. منصور پورحیدری چون دارو خورده بود، خوابیده بود و به همین دلیل برخی فکر کردند که وی به کما رفته است.»

شجاعی همچنین گفت: «پورحیدری فعلا ممنوع الملاقات است و البته در بخش سی سی یو است و اگر به کما برود به بخش آی سی یو منتقل می شود اما در حال حاضر در بخش سی سی یو است. در هر حال پزشکان باید نظر نهایی را درباره وضعیت منصور پورحیدری بدهند.»

وی در پایان تاکید کرد: «از مردم عزیز ایران به ویژه طرفداران فوتبال می خواهم تا برای اینکه همسرم بتواند سلامتی اش را بدست بیاورد دعا کنند.»

* اظهارات فکری

محمود فکری پس از عیادت از منصور پورحیدری سرپرست استقلال اظهار داشت: «پورحیدری سطح هوشیاری کمی دارد و با صدای اطرافیان چشم‌هایش را باز می‌کرد.»

وی افزود: «پورحیدری نیاز به دعای مردم دارد و از آنها می‌خواهم برای سرپرست تیم استقلال دعا کنند. امیدوارم پورحیدری هرچه زودتر سلامتی‌اش به دست آورد.»

نگرانی علی نظری جویباری و محمود فکرینگرانی علی نظری جویباری و محمود فکری

* اظهارات نظری جویباری

علی نظری جویباری اظهار داشت: «دو بار با حضور در بیمارستان شرایط آقای پورحیدری را جویا شدم. فقط می توانم بگویم که شرایط آقای پورحیدری نسبت به دیروز خوب نیست و همه نگران او هستیم.»

نظری با اعلام این مطلب که خبر به کما رفتن سرپرست استقلال صحت ندارد، گفت: «پزشکان مرتب وضعیت وی را زیر نظر دارند ولی من از هواداران استقلال می خواهم برای سلامتی مرد استثنایی فوتبال ایران دعا کنند.»

وی در خصوص اینکه پزشکان چرا در مورد وضعیت وی اظهار نظر نمی کنند گفت: «واقعا این مساله را نمی دانم فقط باید بگویم از اینکه این بزرگ مرد فوتبال ایران را روی تخت بیمارستان می بینم خیلی ناراحت هستم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir