شکست استقلال برابر تیم‌ ملی دانشجویان
استقلال با ارائه یک بازی نه چندان خوب برابر تیم ملی دانشجویان با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران با نتیجه سه بر یک به پایان رسید. گل‌های این دیدار را برای تیم ملی دانشجویان محمد اوسانی در دقایق 37 و 50 و علی فاطمی در دقیقه 71 به ثمر رساند و تک گل استقلال را هم شهباززاده در دقیقه 18 به ثمر رساند.

در این دیدار استقلالی‌ها بازی خوبی را در کل ارائه ندادند و تیم ملی دانشجویان هم در ایجاد موقعیت و هم در ارائه بازی بهتر، عملکرد موفق‌تری داشت. استقلال در این دیدار بیشتر چشم به نفوذ عمقی روی دروازه حریف داشت که چندان موفق نبود و از آن سو تیم ملی دانشجویان با استفاده از ضعف استقلالی‌ها در سمت راست و فضای مقابل مدافعان استقلال چندین بار فرصت‌های بسیار خوب گلزنی را به دست آورد که تنها سه توپ به هدف نشست.

برای استقلال در این دیدار امیر حسین نجفی، حنیف عمران‌زاده، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، محمد رضا خرسندنیا، میثم مجیدی، علیرضا رمضانی، آرش برهانی، مهدی مومنی و سجاد شهباززاده در ابتدا به میدان رفتند که در نیمه دوم بهنام برزای و جابر انصاری به ترتیب به جای آرش برهانی و علیرضا رمضانی به میدان آمدند. همچنین در اواسط نیمه دوم 'پروپیچ' به جای میلاد فخرالدینی و میلاد شعبانلو به جای مهدی مومنی به میدان آمدند.

در ترکیب تیم ملی دانشجویان ایران هم گودرز داودی، معین میرابی، علی احمدی، میثم جودکی، عباس سبحانی، سامان آقازمانی، حمدالله ابدام، محمد کرمی، محمد حسین پور، علی فاطمی و محمد اوسانی به میدان رفتند.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- وحید طالب لو دروازه بان استقلال به دلیل بستری شدن در بیمارستان و توصیه پزشکان در این بازی حاضر نشد. مهدی رحمتی دیگر دروازه‌بان استقلال هم به دلیل ادامه روند درمانی‌اش در این بازی به میدان نرفت تا امیرحسین نجفی دروازه‌بان سوم استقلال در این دیدار به میدان برود و او هم البته عملکرد خوبی نداشت و بسیار متزلزل نشان داد. نجفی روی هر سه گلی که استقلال خورد تا حد زیادی مقصر بود.

- رسول فروغی که به تازگی از دنیای داوری خداحافظی کرده است، در این دیدار داور وسط بود.

- پیش از آغاز این دیدار بازیکنان دو تیم به احترام رضا احدی یک دقیقه سکوت کردند.

- امیر عرب معاون فصل گذشته استقلال برخورد گرمی با مظلومی پیش از آغاز بازی داشت. عرب از مسئولان تیم ملی دانشجویان است.

- از این دیدار چیزی حدود 1000 تماشاگر از نزدیک دیدن کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir