حاشیه‌ های جالب دیدار استقلال و تراکتورسازی
استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز است که این دیدار با حواشی جالب همراه بود.

حاشیه‌ های استقلال و تراکتورسازی:

* دو ساعت به آغاز دیدار استقلال و تراکتورسازی باقی مانده است و حدود 17 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و منتظر آغاز این دیدار هستند.

* هواداران استقلال شعارهایی را علیه پرسپولیس و تراکتورسازی می دهند و درگیری بین هواداران دو تیم به وجود آمد که با دخالت ماموران نیروی انتظامی این درگیری ها به پایان رسید.

* در راه های منتهی به ورزشگاه آزادی ترافیک سنگینی وجود دارد و هواداران دو تیم تلاش می کنند تا قبل از آغاز این دیدار به ورزشگاه آزادی بیایند.

* هنگامی که هواداران استقلال علیه تراکتوری‌ها شعارهایی سر می دادند بلافاصله آهنگ هایی پخش شد و تماشاگران به شادی پرداختند.

* هواداران استقلال قبل از آغاز این دیدار طرح موزاییکی را به صورت موجی تمرین می کنند و قصد دارند آن را در مراسم ابتدایی بازی به نمایش بگذارند تا بعد از پرسپولیسی ها دومین تماشاگرانی باشند که در ورزشگاه آزادی طرح موزاییکی را اجرا می کنند.

* یک ساعت به آغاز دیدار استقلال و تراکتورسازی باقی مانده است و حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

* هنگامی که بازیکنان استقلال وارد زمین شدند تا بدن هایشان را گرم کردند هواداران به شدت مهدی رحمتی، خسرو حیدری و حنیف عمران زاده را تشویق کردند.

* بختیار رحمانی هنگامی که همراه با سایر بازیکنان تراکتور وارد زمین شد تا بدنش را گرم کند توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد.

* سازمان لیگ برتر در مراسم ابتدایی دیدار تراکتورسازی و استقلال از کادر پزشکی تراکتور به علت نجات جان دو هوادار در دیدار با ذوب آهن تقدیر کرد.

* تیم داوری این دیدار به مناسبت روز هلال احمر با کاور هلال احمر به میدان آمدند.

* دن گاسپار(Dan Gaspar) و اوسیانو کروز(Oceano da Cruz) از کادرفنی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* قبل از آغاز این دیدار مراسم روبوسی بسیار داغ بود. بازیکنان و کادرفنی دو تیم به سمت هم می رفتند و با هم خوش و بش می کردند.

* فرهاد مجیدی همزمان با آغاز بازی وارد ورزشگاه آزادی شد و در جایگاه VIP این دیدار را تماشا می کند. هنگام ورود فرهاد مجیدی به ورزشگاه آزادی هواداران استقلال به شدت او را تشویق کردند.

* رحمتی هنگامی که قصد داشت تا ضربه دروازه را بزند ناگهان از صحبت های قلعه نویی ناراحت شد و با حرکتی زشت به او گفت که ساکت باشد و باعث ایجاد درگیری بین او دو نفر شد.

* تماشاگران در حمایت از رحمتی شعارهایی را علیه قلعه نویی سر دادند که رحمتی از آن ها خواست همه و با شدت بیشتری این کار را انجام دهند. داور در نهایت وارد ماجرا شد و رحمتی را با کارت زرد جریمه کرد.

* در بین دو نیمه برخی از تماشاگران استقلالی با طرفداران استقلالی قلعه نویی درگیر شدند که باعث شد تا ماموران نیروی انتظامی وارد ماجرا شوند. در ادامه هواداران استقلال یکصدا شعارهایی علیه قلعه نویی سر دادند.

* 60 هزار هوادار استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند و در طرف مقابل 10 هزار هوادار تراکتورسازی تیم خود را تشویق می کنند.

* پس از باخت استقلال هواداران این تیم شعارهایی را علیه مظلومی سر دادند.

* بازیکنان تراکتورسازی پس از پیروزی به سمت تماشاگران خودشان رفتند و به شادی و خوشحالی پرداختند.

* هنگامی که دو تیم قصد رفتن به رختکن را داشتند رحمتی با قلعه نویی به شدت درگیر شد و بازیکنان و کادرفنی دو تیم آن ها را از هم جدا کردند.

این دیدار با برتری سه بر دو شاگردان قلعه نویی به پایان رسید تا استقلالی ها بار دیگر صدر جدول را از دست بدهند.


این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی