جانشین کاوه رضایی مشخص شد
اعلام خبر جدایی مهاجم استقلال از این تیم آن هم در آستانه دیدار این تیم مقابل مس در جام حذفی، شوک بزرگی برای آبی پوشان بود.

شهبارزاده دوباره استقلالی می شود

از شب پیش از بازی استقلال با مس کرمان که مدیربرنامه های کاوه رضایی اعلام کرد این بازیکن با پیشنهادی از سوپرلیگ چین مواجه شده و دیدار مقابل مس کرمان، آخرین حضور وی در تیم استقلال خواهد بود، هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن می تواند در حالی که هنوز حتی نیم فصل مسابقات لیگ نرسیده، از استقلال جدا شود یا نه.

در این بین تنها پندار توفیقی بود که از میان مسئولان استقلال تاکید کرد کاوه در استقلال ماندنی است اگر چه که وی به واسطه بندی که در قراردادش است و با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار می تواند از استقلال جدا و لژیونر شود.

به نظر می رسد پیشنهاد تیم چینی که هدایت آن بر عهده فابیو کاناواروی ایتالیایی است تنها راهکار فعلی مدنظر کاوه رضایی برای دعوت شدن دوباره به تیم ملی است اما باید دید آیا مسئولان استقلال و علیرضا منصوریان، می پذیرند این بازیکن که در کنار جابر انصاری ۴ گله، بهترین گلزنان این تیم بوده اند از استقلال در این مقطع حساس جدا شود.

تمامی این گمانه زنی ها در حالی مطرح شده که از سوی دیگر، شنیده می شود منصوریان به مسئولان استقلال تاکید کرده که در صورت جدایی قطعی رضایی، بایستی شرایط بازگشت قطعی سجاد شهباززاده به این تیم را فراهم کنند.

شهباززاده ای که در شروع فصل، وقتی دید در صورت حضور رضایی در این تیم ممکن است نیمکت نشین شود، ترجیح داد تا به لیگ ترکیه برود هر چند که تصور او از این لیگ، چیزی متفاوت با شرایط این روزهای وی در آلانیااسپور است.

باید منتظر ماند و دید که پایان رضایی در استقلال با جدایی از این تیم و رفتن به سوپرلیگ چین، آغاز دوباره ای برای شهباززاده با بازگشت دوباره به استقلال خواهد بود؟

 

منبع: سایت 90