قراردادهای عجیب ۹ بازیکن
 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها تفاوت ما با تیم مس در شرایط بدنی بازیکنان بود که شاگردانم در دقایق پایانی برتر از حریف بودند.

کاوه رضایی می توانند از استقلال جدا شوند!

علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر عصر دوشنبه تیمش برابر مس کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به خبرنگاران گفت: این برد را به روح پدر امید ابراهیمی تقدیم می کنیم. همچنین امیدواریم منصورخان پورحیدری هر چه سریعتر سلامتی کاملش را به دست بیاورد و دوباره در تمرینات شرکت کند.

 وی در مورد بازی گفت: تفاوت بازی ما با مس در شرایط بدنی بود. ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. ما چند روز پیش رفتیم در اهواز بازی کردیم که بازی سختی بود و مجبور بودیم چند تغییر داشته باشیم. در نیمه دوم هم دو تعویض داشتیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. تیم حریف ما چند روز بیشتر استراحت کرده بود. بازیکنان ما در دقایق پایانی خوب کار کردند.

 منصوریان ادامه داد: مس کرمان خیلی خوب بازی کرد و پا به پای ما آمد اما در دقایق پایانی تفاوت بدنی بازیکنان ما با مس باعث شد به پیروزی برسیم.

 وی در مورد عملکرد بختیار رحمانی گفت: قطعا این بازیکن در تیم استقلال جا خواهد افتاد. یادم می آید حدود بیست و هفت سال پیش بازیکنی به  استقلال آمد که چند هفته اول را خیلی ضعیف بازی می کرد اما در نهایت به آن صلابت رسید. بختیار رحمانی را باید کمک کرد تا به شرایط ایده آل برسم. بختیار هم یک یاعلی می گوید و بلند می شود.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از چند هفته بعد از شروع لیگ بازیکنان متوجه شدند که پیراهن چه تیمی را برتن کرده اند. تک تک شماره ها را برای بازیکنان توضیح می دهیم که تن چه بزرگانی بوده است.

 منصوریان کسل بازی کردن تیمش را رد کرد و گفت: ما در دیدار برابر فولاد نمایش خوبی داشتیم و نمی دانم شما سطح فوتبال ایران را با اروپا مقایسه می کنید که چنین اظهار می کنید یا توانایی ما را می بینید. تیم ما شرایط خوبی دارد و بهتر از این هم خواهد شد.

دستیار پیشین کارلوس کی روش در مورد تعطیلی دوباره لیگ گفت: تیم ما حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون هوادار دارد. وقتی پرچم سه رنگ ایران را باد می زند همه ما احساس غرور می کنیم. اگر تیم ملی موفق باشد همه لذت می بریم. ما از قبل برنامه تیم ملی را می دانستیم و همه تعطیلات را خبر داشتیم. نمی خواهم در مورد کی روش صحبت کنم که دستیار وی بوده ام. چهار سال پیش وقتی ما کره را در زمین خودش بردیم فوتبال رفت در سفره مردم. در لذت مردم باشگاه ها غرق خواهند شد. تیم ملی نقطه غرور و احساسات مردم کشورمان است و همه باید به تیم ملی کمک کنیم.

 وی افزود: خروجی فوتبال ایران و لیگ برتر هم آنقدر نیست که سرمربی تیم ملی بتواند ۷۲ ساعت قبل از بازی با کره و ژاپن بازیکنان را دعوت کند و تیم برود بازی کند. ما باید بیشتر اردو داشته باشیم. غرور ملی مردم تیم ملی کشورشان هست و همه باید از آن حمایت کنند و به آن احترام بگذارند.

 علیرضا منصوریان در مورد مطرح شدن پیشنهاد کاوه رضایی شب قبل از بازی استقلال گفت: تمام بازیکنان فوتبال ایران وقتی قرارداد می بندند بندهایی در قراردادشان هست که نمایان نیست. مدیر برنامه های کاوه اعلام کرد که فردا آخرین بازی کاوه رضایی است. من با ایشان تماس گرفتم و گفتم کار حرفه ای انجام ندادید. بندی که در قرارداد کاوه هست در قرارداد ۹ بازیکن دیگر استقلال هم هست و اگر پول آنها پرداخت نشود می توانند بروند.

 

منبع: ایسنا