سرمربی آبی ها با اتخاذ تصمیمات جدید و شرح وظایفی متفاوت برای مهاجمان استقلال در تلاش برای حل مشکل گلزنی این تیم است.

 

به گزارش "ورزش سه"، فرصت سوزی شاید بزرگترین مشکل استقلال از ابتدای لیگ شانزدهم باشد.مهاجمان گران قیمت استقلال از ابتدای فصل با از دست دادن موقعیتهای زیاد در دیدارهایی مانند نفت آبادان، استقلال خوزستان، فولاد خوزستان، ماشین سازی و گسترش فولاد در کنار عوامل متعدد دیگر، نقش پر رنگی در جایگاه کنونی آبی ها دارند.

منصوریان برای حل این مشکل ترجیح داد ابتدا با تغییر سیستم، با دو مهاجم تیم خود را روانه میدان کند. موضوعی که باعث شد تا قربانی، محسن کریمی و البته جابر انصاری بارها در کنار کاوه رضایی قرار بگیرند اما این اتفاق نیز نتوانست خیلی کمکی به آبی ها بکند.

انجام تمرینات اختصاصی برای کاوه رضایی، مهاجم گران قیمت و شماره یک آبی ها بخش دیگری از تدابیر منصوریان بود. رضایی هر چند در شرایط تمرینی عملکرد قابل قبول و فوق العاده ای دارد اما شاید تطبیق پیدا نکردن با شرایط تیم بزرگی مانند استقلال باعث شده تا این بازیکن نتواند انتظارات را برآورده کند.

منصوریان حالا در آستانه دیدار با صبای قم بعد از تکرار تجربه فرصت سوزی برابر گسترش فولاد، باز هم به دنبال راهکاری برای حل این مشکل است. سرمربی جوان آبی ها در تمرینات شبیه سازی شرایط مسابقه بارها از مهاجمان خود خواسته تا حتی در شرایط تمرینی نیز ضربه زدن یک ضرب را تمرین کنند تا به این ترتیب دقت آنها در زدن ضربات نهایی افزایش یابد. سرمربی آبی ها که به خوبی می داند تکرار این روند در دیدارهای سخت پیش رو می تواند هزینه سنگینی برای او داشته باشد، با جدیت خواسته خود را در تمرینات دنبال می کند و اگر بازیکنی این خواسته را انجام ندهد، منصوریان از کنار اشتباه او عبور نمی کند.

مهاجمان استقلال در تمرینات روزهای گذشته این تیم وظیفه داشتند تا گلزنی و بازکردن دروازه حریف را به این شکل تمرین کنند تا منصوریان برای حل مشکل گلزنی خود، این بار در آستانه هفته دوازدهم حربه ای جدید را امتحان کند. روشی که شاید منجر به از بین رفتن این معضل بزرگ استقلال در ادامه لیگ شود.

 

منبع: ورزش سه