امیرحسین صادقی: کاری کردند که با دل شکسته استقلال را ترک کنم
مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: «مسئولان استقلال خیلی تلخ و سخت من را کنار گذاشتند در حالی که من هیچ وقت در استقلال اهل باند و باند بازی نبودم.»

آرزو می کنم به استقلال برگردم 

 امیرحسین صادقی مدافع پیشین استقلال و حال حاضر پیکان این روزها جز مهره های باتجربه مجید جلالی در تیمش است. مدافع با تجربه پیکان روز گذشته وارد سی و ششمین سال زندگی اش شد.صادقی در این خصوص اظهار داشت: «خیلی ممنون که به یادم بودید. خوشحالم که یک سال دیگر خدا به من عمر با عزت داد تا در کنار خانواده ام بهترین روزها را سپری کنم.»

امیرحسین در ادامه افزود: «از تمامی کسانی که در روز تولدم به یادم بودند و با محبت های خود امیر حسین صادقی را فراموش نکردند، ممنونم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا یکی از آرزوهایش در روز تولدش بازگشت مجدد به استقلال است یا خیر؟ عنوان کرد: «استقلال خانه من است و از این تیم فوتبال خود را شروع کردم. همیشه دلم با این تیم است و قطعا تلاش می کنم تا روزی دوباره به استقلال برگردم. باید بگویم آرزو می کنم به استقلال برگردم و با بالا بردن جام قهرمانی از این تیم خداحافظی کنم.»

صادقی با اشاره به نوع جدایی اش از استقلال گفت: «مسئولان وقت استقلال دلم را شکستند و کاری کردند، من با دل شکسته استقلال را ترک کنم. من زحمتم را برای استقلال کشیده بودم اما آن ها خیلی تلخ و سخت من را کنار گذاشتند. این شرایط خیلی برایم سخت بود در حالی که من هیچ وقت در استقلال اهل باند و باند بازی نبودم.»

وی در پایان گفت: «امیدوارم شرایط طوری پیش برود که یک روز دوباره بتوانم به استقلال برگردم.»

 

منبع: هوادار