نباید اجازه دهیم منصوریان بشکند
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه استقلال بعد از شکست برابر نفت یک شوک مثبت را تجربه کرد، گفت: این تیم می‌تواند در نیم فصل دوم موفق باشد.

 با رفتن پورحیدری همه چیز در استقلال بهم ریخت

مسعود معینی قبل از حضور در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، با ابراز رضایت از عملکرد آبی‌پوشان برابر سپاهان اصفهان گفت: استقلال متفاوتی را مقابل سپاهان دیدیم، این تیم پوست‌اندازی کرده بود و نمایشی از خود ارائه داد که ما در طول نیم فصل اول شاهد آن نبودیم.وی ادامه داد: باخت مقابل نفت تهران، شوک مثبتی برای استقلال بود و این تیم در مقابل سپاهان، بازی از خود ارائه داد که در طول بازی‌های نیم فصل از این تیم ندیدیم.

معینی در خصوص حمایت از علیرضا منصوریان نیز گفت: باید از سرمربی تیم دفاع کنیم و تحت هر شرایطی او را حمایت کنیم تا او بتواند با قدرت به کارش ادامه دهد و نتایج خوبی را در نیم فصل دوم به دست بیاورد.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم منصوریان بِشکَند زیرا اگر چنین اتفاقی بیافتد، دیگر نمی‌تواند قدرت خود را داشته باشد. ما باید از این سرمربی حمایت کنیم تا او بتواند تیم را به سرمنزل مقصود برساند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال افزود: حضور مرحوم پورحیدری در استقلال نقطه بسیار مثبتی برای این تیم بود، اما با رفتن ایشان، شرایط به هم خورد و ما مرد بزرگی را از دست دادیم.

معینی در خصوص ناراحتی برخی بازیکنان از سیدمهدی رحمتی گفت: شاید بعضی از بازیکنان به خاطر برخی مسائل از رحمتی ناراحت باشند اما امیدوارم در نیم فصل دوم با یک دوستی و صمیمیتی که بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم انجام خواهد گرفت، بازی‌های خوبی را از استقلال شاهد باشیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم سال گذشته و در نیم فصل اول شرایط بدی را تجربه کرد اما متحول شد و در نیم فصل دوم شاهد بازی‌های خوبی از این تیم بودیم و امیدوارم استقلال هم چنین شرایطی را در نیم فصل دوم داشته باشد.

 

منبع: مهر