سرنوشت بسیار بد برای آقای گل استقلالی
مهاجم تیم فوتبال پیکان با آمار عجیبی که در دو فصل اخیر از خود به جای گذاشته است به فکر خداحافظی از مستطیل سبز است.

 یک سال گل نزدن، برای کنار گذاشتن آرش برهانی از استقلال و بعد از آن پیکان کافی بود. آقای گل سابق لیگ، آخرین بار 7 دی سال قبل دروازه سیاه جامگان را باز کرد، 11 دی مقابل ملوان پاس گل داد و تا امروز، دیگر نتوانسته گل بزند یا با پاس گل تاثیرگذار باشد. از آن زمان تا امروز، برهانی فقط در 3 بازی از 28 بازی تیمش فیکس بوده و 25 بازی روی نیمکت نشسته است.

اتفاق تلخ اینکه استقلال و پیکان در 3 بازی که برهانی را در ترکیب اصلی گذاشتند، مجموعا یک امتیاز گرفتند. استقلال فصل پیش به نفت تهران و پرسپولیس باخت و پیکان هفته اول امسال، با گسترش فولاد مساوی کرد. پیکان در 4 بازی آخرش، فقط یک بازی را نبرده، آن هم مسابقه‌ای بود که مجید جلالی تصمیم گرفت برهانی را به میدان بفرستد.

شاید با مرور این آمار، عجیب نباشد که علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی و حالا جلالی، در کنار گذاشتن برهانی اتفاق نظر داشتند. بازیکنی که در یک سال اخیر، نه گل زده و نه حتی تیم‌هایش با حضور او در ترکیب اصلی، بردی کسب کرده‌اند.

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان با تایید کنار گذاشتن برهانی در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «برهانی از ما جدا می شود و به دنبال جایگزین مناسبی برای او هستیم.»

ظاهرا برهانی هیچ پیشنهادی از تیم های لیگ برتری ندارد و باید به فکر آویختن کفش هایش باشد.

منبع: جام نیوز