وقتی همه تیم ها از بازی مقابل استقلال می ترسند
استقلال موفق شد در ادامه روزهای خوب نیم فصل دوم دربی 84 را نیز به سود خود به پایان برساند تا یک گام دیگر به صدرنشینان نزدیک شود.

 

برنده واقعی دربی هواداران بودند

در روزی که همه تصور می کردند پرسپولیس به راحتی بتواند به بردهای خود در این فصل ادامه داده و از سد رقیب سنتی اش استقلال در دربی پایتخت بگذرد این منصوریان و شاگردانش بودند که دست به کار بزرگی زدند و در یک بازی مهیج و زیبا با نتیجه 3-2 برنده بازی نام گرفتند تا دومین بازی بزرگ در یک هفته گذشته را نیز به نام خود ثبت کنند.

خسرو حیدری بعد از برتری در دربی در پیغامی جالب برای هواداران نوشت:« یک هفته گذشته هیچ وقت از یادم نمی رود چون در این هفته موفق شدیم دو بازی بزرگ که آزمونی سرنوشت ساز برای تیم جوان ما بود را با سربلندی پشت سر بگذاریم که اعتقاد خودم این است برنده هر دو بازی اخیر ما هواداران استقلال بودند که با حمایت پررنگ خود باعث شدند تا السد و بعد پرسپولیس را شکست دهیم».

او ادامه داد:« در بازی با السد وقتی پشت آخرین ضربه پنالتی ایستادم انرژی میلیون ها استقلالی در خانه و 90 هزار هوادار داخل ورزشگاه در پای من بود به همین خاطر با اعتماد به نفس ضربه را زدم و خوشحالم که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردیم. حالا این بازی باعث میشه هر رقیبی تو آسیا از بازی با استقلال در آزادی ترس در وجودش داشته باشد و این مطمئنا برگ برنده ما خواهد بود».

کاپیتان دوم استقلال در خصوص دربی تصریح کرد:« با این که فرصت کمی برای ریکاوری تا دربی داشتیم اما خدا را شکر توانستیم روزی فراموش نشدنی را برای هواداران رقم بزنیم و با قدرتی که آنها به ما داده بودند برد در دربی را به کارنامه این فصل مان اضافه کنیم. جشن دیروز استقلالی ها در آزادی تنها بخشی کوچک از جشن هایی است که ما مد نظر داریم و به نظرم این نتایج تازه بخشی از کارهایی است که ما برای جبران سختی ها و استرس های نیم فصل اول مان بود تا هواداران را راضی نگه داریم».

حیدری در پایان گفت:« تازه کار استقلال از امروز آغاز شده چون هم باید در ادامه لیگ به روند موفق خودمان ادامه بدهیم هم در در آسیا از اعتبار فوتبال ایران و نام استقلال دفاع کنیم. نباید اجازه ورود غرور به تیم را بدهیم چون تجربه ثابت کرده هر تیمی مغرور شود بدون شک شکست خواهد خورد».