واکنش مهدی رحمتی به حاشیه های جنجالی دربی 84
دروازه بان استقلال گفت: «به فغانی گفتم چرا کارت قرمز دادی؟ ما همه بازیکنان با هم دوست هستیم و برخوردها در دربی طبیعی است.»

 اگر ظرفیت نداشتم، سال قبل به حرکت طارمی واکنش نشان می دادم

مهدی رحمتی درباره اتفاقات دربی 84 روی خط برنامه 90 رفت و اظهار داشت: «گل اول را که خوردم اسکوربورد را دیدم. دقیقه 5 بود و گفتم خدایا کمک مان کن تا موفق شویم.»وی درباره فریادهایی که بر سر پادوانی زد؛ افزود: «پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و گل زد. پادوانی در بازی قبل و این بازی بسیار خوب بود اما به پادووانی گفتم حواسش به طارمی باشد. خوشبختانه بلافاصله بعد از گل اول پرسپولیس دو موقعیت به دست آوردیم و دو گل زدیم تا شرایط بازی عوض شود.»

دروازه‌بان استقلال در مورد درگیری با سیدجلال حسینی اذعان داشت: «وقتی پرسپولیس کرنر را زد من در محوطه نبودم اما سیدجلال از پشت با آرنج به من زد. من به او گفتم نامرد چرا من را از پشت می‌زنی که به من حمله کرد. سید جلال به سمتم حمله کرد و من به بازیکنان گفتم ولش کنید بیاید بزند. زیرا بعد از 5 سال رفاقت با جلال، اخلاقش را می شناسم. سید جلال تا 2 قدمی هم بیاید نمی‌زند و اخلاق‌اش را می‌شناسم.»

رحمتی که به اخراج خود معترض بود، بیان داشت: «به فغانی گفتم چرا کارت قرمز دادی؟ ما همه بازیکنان با هم دوست هستیم و برخوردها در دربی طبیعی است. در ادامه محسن مسلمان عصبی بود که گفتم خودت را کنترل کن. او هم گفت سال قبل شما 4 گل خوردید اینطور با ما رفتار کردید؟»

وی ادامه داد: «می توانید خوشحالی آنها را در دربی سال پیش ببینید. دربی بازی به خصوصی است و نمی‌شود حساسیت آن را در نظر نگرفت؛ مهدی طارمی سال قبل بعد از گل چهارم پرسپولیس عدد 4 را در دو قدمی من نشان داد اما هیچ واکنشی نشان ندادم. اگر من ظرفیت نداشتم همان موقع واکنش نشان می دادم.»

 

منبع: جام نیوز