غرور پرسپولیسی ها ، استقلالی ها را شاد کرد
مربی سابق تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد یکی از دلایل باخت پرسپولیس غرور این تیم بود.

احتمال قهرمانی استقلال خیلی ضعیف است

 آتیلا حجازی در خصوص برد استقلال در دربی اظهار داشت: «این بازی با همه بازی ها فرق می کرد. از طرفی پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشت و از سویی هم استقلال در چند بازی اخیر خیلی خوب بود و مشخص بود که بازی جذابی می شود.»حجازی در ادامه افزود: «قبل از بازی مطمئن بودم استقلال دربی را نمی بازد چرا که در چند هفته اخیر خیلی خوب کار کرده بود. اما به هر حال در دقایق اولیه بازی گل را دریافت کرد که به نظر می رسید بازیکنان جوان استقلال کمی تحت تاثیر وضعیت تیم مقابل در جدول قرار گرفته بودند اما خوشبختانه خیلی زود به خودشان آمدند و سه گل استثنایی را به ثمر رساندند.»

مربی سابق استقلال همچنین عنوان کرد: «به نظر می رسید بعد از گل اول پرسپولیس غرور این تیم را گرفت و همین به استقلال با برنامه خیلی کمک کرد. البته استقلال در نیمه دوم خیلی محتاط شد. محتاط بازی کردن استقلال با توجه به گل هایی که زده بود، طبیعی بود اما به نظرم دیگر بیش از اندازه محتاط شدند. به هر حال این برد شیرین را به تمام استقلالی ها تبریک می گویم.»

وی در مورد تحول استقلال در نیم فصل دوم گفت: «همیشه می گفتم به این استقلال امیدی نیست چرا که استقلال بازی های امیدوار کننده ای از خود نشان نمی داد. البته گفتم مگر این که استقلال در نیم فصل دچار تحول شود که خوشبختانه همینطور شد و این تیم به جوانان خود میدان داد و شاهد تحول چشمگیرش شدیم. الان شرایط استقلال خیلی خوب است اما با توجه به امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست داده، احتمال قهرمانی اش خیلی ضعیف است اما می تواند سهمیه آسیا را کسب کند.»

 

منبع: هوادار