این چهارمین نامه ای است که فیفا به استقلال و فدراسیون فوتبال فرستاده و استقلال هم پاسخ این نامه ها را نداده است تا کار به تهدید برای کسر امتیاز بکشد.

خطر کسر امتیاز با چهارمین نامه

گویا ماجرای استقلال و شکایت بازیکنان خارجی‌اش تمامی ندارد. در جدیدترین نامه تهدید آمیز، استقلال تهران در خطر کسر امتیاز قرار گرفته است. فیفا در نامه ای که امروز به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال فرستاده اعلام کرد که استقلال یک ماه فرصت دارد که طلب ایوان پروپجیچ را بدهد در غیر این صورت از استقلال امتیاز کسر می شود.

 

این چهارمین نامه ای است که فیفا به استقلال و فدراسیون فوتبال فرستاده و استقلال هم پاسخ این نامه ها را نداده است تا کار به تهدید برای کسر امتیاز بکشد. ظاهرا یک هفته پیش جلسه تصمیم گیری برگزار شده و رای هم دیروز صادر شده است.

 

در روزهای گذشته هم خبر رسیده که علی اصغر مانوسی فر، مشاور بین الملل باشگاه استقلال از این باشگاه جدا شده است. سید رضا افتخاری پس از اتفاق‌هایی که در ماجرای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همچنین پرونده عادل شیحی افتاد، ترجیح داده تا با مانوسی فر قطع همکاری کند.

 

علیرضا منصوریان هم از کسانی بود که خواهان جدایی مانوسی فر بود. ظاهرا قرار است مانوسی فر در جلسه آتی هیات مدیره استقلال هم شرکت کند و درباره مسایلی که اتفاق افتاده توضیحات لازم را بدهد.

 

منبع: آی اسپورت